موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ شهريور

این هفته همه خبرها تحت الشعاع عرضه آیفون 7 است، اما قرار نیست بقیه دست از کسب و کار بکشند! برای مثال پس از چند ماه عرضه انحصاریِ گوشی تمام فلزی کاملاً قابل تنظیم موتورولا به نام Moto Z در آمریکا، این محصول جدید به انگلستان آمد.
این گوشی 5.5 اینچی در فروشگاه موتورولا به قیمت نزدیک به 500 یورو عرضه می شود که پردازنده آن  Snapdragon 820کوالکام است، 4 گیگ رم دارد و 32 گیگ حافظه. یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی به همراه سیستم شارژ سریع هم دارد. دوربین آن نیز 13 مگاپیکسلی است و جالب است بدانید این گوشی نیز جک هدفون را قربانی پورت USB-C نموده است.
در این میان ابزار Moto Mod پاسخی است به گوشی فایو جی ماژولار ال جی. این ابزار شامل ماژول هایی است که با نیروی مغناطیسی سرهم می شوند. این ماژول ها شامل بخش تامین توان Incipio offGRID، اسپیکر JBL و چند قطعه دیگر است که به عقب گوشی Moto Z اضافه شده تا باتری بیشتر، صدا و کیفیت تصویر بهتر برای کاربر فراهم آورد. قیمت این تجهیزات از 60 یورو تا 250 یورو است.
در ارتباط با گوشی Moto Z، اگر همین امروز سفارش را انجام دهید گوشی شما تا 14 سپتامبر به دستتان خواهد رسید، درست قبل از این که آیفون 7 وارد بازار شود. Moto Z Play نیز که یک مدل ساده تر نسبت به Moto Z است، احتمالاً از آخر این هفته در دسترس باشد.

برچسب هاMoto ModMoto Z
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Moto Z و Z Force به عنوان محصولات ترکیبی جدید Motorola ارائه می شوند