ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۳ خرداد

محمد خلج قاسم‌آبادی، جانشین ژوبین علاقه‌بند و مدیرعامل شرکت اسنپ شد. خلج که پیش از این مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل، یکی از سهام‌داران اصلی گروه اسنپ و البته عضو هیات مدیره این شرکت تاکسی اینترنتی هم بوده که حالا زمام‌دار یکی از بزرگترین استارت‌آپ‌های ایرانی با بیش از یک هزار و پانصد کارمند و بیش از دو میلیون راننده شاغل در ناوگان حمل و نقل شهری ایران است.
هرچند عمر کوتاه مدیریتی مدیران ایرانی درگروه اینترنتی ایران، صاحب برند اسنپ، خبر تازه‌ای نیست ولی رفتن ژوبین علاقه‌بند مدیرعامل پیشین زیراکس ایران و صندوق سرمایه‌گذاری فیروزه، می‌تواند نشانه آشکاری از تغییر بافت مدیریتی و سهام‌داری این گروه به نفع بازیگران بومی باشد.
محمد خلج قاسم‌آبادی ، جانشین ژوبین علاقه‌بند و مدیرعامل جدید شرکت اسنپ پیش از این مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل، یکی از سهام‌داران اصلی گروه اسنپ و البته عضو هیات مدیره این شرکت تاکسی اینترنتی است
در سال‌های اخیر در کنار موفقیت چشمگیر اسنپ به عنوان بنیان‌گذار تاکسی‌های اینترنتی ایران و رسیدن دامنه نفوذ آن به ۱۴۴ شهر ایران انتقاداتی هم به نحور رقابت این گروه در زمینه‌های جدیدی مانند بازار غذا، سفر و پیک‌های شهری با خلق اسنپ‌فود، اسنپ تیریپ و اسنپ باکس وجود داشت. طبق آخرین گزارش این استارت آپ ۵ ساله بیش از ۳۰ میلیون ایرانی در سامانه‌های آن ثبت‌نام و از این سرویس‌ها استفاده کرده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه