ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي

به گزارش ایلنا، در اولین جلسه‌ی پنجمین دوره‌ی هیات‌ مدیره‌ی این سازمان که عصر روز دوشنبه 18 دی ماه 1396 برگزار شد، محمدباقر اثنی عشری موفق شد به اتفاق آراء اعضای هیات مدیره، سکان ریاست هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران را به مدت سه سال بر عهده بگیرد.
در بخش انتخاب اعضای هیات رئیسه، علاوه بر انتخاب محمدباقر اثنی عشری به عنوان رییس، محمدعلی یوسفی‌زاده به عنوان نایب رییس اول  و شهاب جوانمردی به عنوان نایب رییس دوم و محمدرضا حدادی به عنوان خزانه‌دار با اخذ بیشترین آرا هیات مدیره به عنوان اعضای هیات رییسه سازمان انتخاب شدند.
در  مراسم تودیع و قدردانی از اعضای هیات مدیره‌ی چهارم سازمان که پیش از این جلسه و با حضور اعضای هیات مدیره‌ی چهارم و منتخبین پنجمین دوره‌ی انتخابات هیات مدیره سازمان صورت گرفت، از زحمات و تلاش‌های اعضای هیات مدیره‌ی چهارم طی سه سال گذشته تقدیر و تشکر به عمل آمد.
ناصرعلی سعادت رئیس چهارمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و اعضای هیات مدیره‌ی چهارم در این جلسه صمیمانه ضمن تبریک به اعضای هیات مدیره‌ی جدید بر لزوم همکاری مستمر، همیاری و مشارکت با اعضای هیات مدیره پنجم سازمان تاکید و اعلام کردند هر زمان آماده‌ی همیاری با هیات مدیره‌ی جدید به منظور پیشبرد اهداف سازمان هستند.
در اولین جلسه‌ی هیات مدیره‌ی سازمان در دور پنجم که با حضور حداکثر اعضا برگزار شد،  ضمن نیم نگاهی بر فعالیت‌ها و دستاوردهای صورت گرفته در هیات مدیره‌ی قبل، چشم‌انداز و برنامه‌های کلی سازمان برای سه سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
چشم‌انداز کلی پنجمین دوره‌ی هیات مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، استقرار یک نظام صنفی پویا، توسعه‌گرا و صاحب نفوذ در جامعه‌ی ایرانی و محیط بین‌المللی است. این هیات مدیره بر آن است تا صاحبان کسب‌وکار و سرمایه و فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات بتوانند به عنوان یکی از بازیگران اصلی در توسعه‌ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور نقش تاثیرگذار داشته باشند.
پنجمین دوره‌ی هیات مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران خود را متعهد به حفظ و ارتقاء ارزش‌های حاکمیت دموکراتیک، شفافیت، پاسخگویی، مطالبه‌گری، حاکمیت قانون، برابری در قبال فرصت‌ها، جهت‌گیری اجماع، مسئولیت‌پذیری، مشارکت و استقلال در نظام صنفی می‌داند.
ارزش‌های تعیین شده از سوی این دوره‌ی هیات مدیره‌ی جدید سازمان، شامل 10 محور همچون حاکمیت دموکراتیک، شفافیت، پاسخگویی، مطالبه‌گری، حاکمیت قانون، برابری در قبال فرصت‌ها، جهت‌گیری اجماع، مسئولیت‌پذیری، مشارکت‌پذیری، استقلال است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه