تکنولوژی
الناز فرجی۱۷:۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن

دنیایی بدون میانگیر را تصور کنید که دانلود کردن فیلم های HD کمتر از یک ثانیه وقت میبرد ، دنیایی که صفحات وب محبوب شما قبل از اینکه حتی انگشتتان را از روی دکمه ی اینتر بردارید باز میشوند . بی حوصله نباشید . ما در حال نزدیک شدن به این تصوراتیم . محققان در گروه شبکه ی بصری دانشگاه لندن مقاله ای منتشر کردند که میگوید آنها به میزان مخابره ی داده ی 1.125 ترابیت دست یافته اند که میزان داده ی بسیار زیادی است . این کار همچنین رکورد دریافت بالا ترین میزان داده را توسط یک دریافت کننده میشکند . دومین عضو این تحقیق ، رابرت ماهر در ایمیلی به mashable گفت که این میزان مخابره به صورتی است که میتواند کل سریال بازی تاج و تخت را در  کمتر از یک ثانیه دریافت کند یا بفرستد . ماهر گفت : " تمام 5 فصل به HD حجمی معادل 120 گیگ  دارد . از آنجایی که در هر بایت هشت بیت است ، میتوانید این مجموعه را در یک ثانیه انتقال دهید یا بگیرید اگر میزان دانلودتان 960Gbps باشد .
بر اساس گفته های گزارشات اینترنتی آکامای ، ماهر گفت که سیستم های تجاری هنری معمولا میزانی حدود 100 gbps دریافت میکنند در حالیکه میزان پهنای باند در آمریکا 11.7 mbps است . رکورد تیم UCL 100000 برابر سریع تر از میزان اتصال میانگین پهنای باند شماست . متاسفانه شما نمیتوانید بیرون بروید و یک روتر 1.125 Tbps را به این زودی بخرید . داده ها مستقیم بین مخابره کننده و دریافت کننده فرستاده میشوند ، بنابراین  این بار گزینه ای با محدوده ی طولانی وجود ندارد . این تیم رکورد ترکیب 15 مخابره کننده با میزان پایین را در یک سوپر کانال به دست آورد .
ماهر گفت " این سوپر کانال سپس به عنوان یک چیز هدایت میشود . با این حال در دریافت کننده ، ما کل سوپر کانال را با یک بار امتحان پیدا کردیم . با استفاده از این دریافت کننده ی پهنای باند بالا ، ما حالا میوانیم میزان بیشتری از اطلاعات را ثبت کنیم . " کار تیم نتیجه ی پروژه ی همکاری 5 ساله بود .

برچسب هاData transmissionSpeed
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فضانود دانمارکی برای کنترل راور متوجه به سوی زمین ISS