تکنولوژی
نرگس درمیانی۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۴ خرداد

علاوه بر آجیل این مورد را هم به لیست خرید کریسمس خود اضافه کنید! یک مخترع وسیله ای را ساخته است که 80درصد کودکانی که آن را در آینده ببینند، خواهان آن خواهند بود. بله، تخته ی پرنده یک وسیله همگانی است که این ادعا در اینجا اثبات شده است.
مخترع کانادایی، Catalin Aiexandru Duru کاری غیر ممکن انجام داده و موفق به ساخت تخته ی پرنده شده است و در کتاب رکوردهای جهانی گینس، جایی برای خود باز کرده است.
Duru اولین شخص است که رسماً، رکوردهای گینس را تحت عنوان سفر به دورترین نقاط به وسیله ی تخته ی پرنده  را شکسته است. Duru برای اثبات صلاحیت این رکورد، مجبور بود پروازی به ارتفاع 160 فوت را تجربه کند.
خب، او این کار را انجام نداد اما در عوض پروازی به بزرگی 5/9 فوت را مدیریت کرد. او این شاهکار را بر فراز دریاچه ی Quebec به نمایش گذاشت، درحالیکه نمایندگان کتاب گینس نیز عملکرد او را فیلم برداری می کردند.
در این مرحله، تخته ی پرنده فقط نمونه ی اولیه آن است و جزئیات زیادی در طراحی آن، در نظر گرفته نشده است. اما شبیه به یک سری پروانه است که در زیر تخته چسبانده شده اند و عهده دار مسئولیت پرواز هستند.
Duru پاهای خود را محکم به تخته بسته بود و جهت پرواز را هم با کشیدن وزن خود به طرف بالا، تغییر می دهد. او اظهار کرد که تخته ی پرنده در هر مکانی قابل استفاده است اما او بر فراز آب آن را آزمایش می کند، برای  نشان دادن اینکه، چگونه به طرز ریسک آمیزی، آن می تواند پرواز کند. همچنین بیان کرد که تخته را هرگز با هدف تولید و فروش انبوه نساخته، بلکه بخاطر به حقیقت پیوستن تخته ی پرنده تلاش می کند و لذت می برد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا Jack Dorsey کنترل Twitter را از دست می‌دهد؟