تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ شهريور

ذرات واقعی چوب و فلز نیز به این پایه ی پلاستیکی اضافه می شوند.
از آن جایی که جذاب ترین محصول در بین گدجت ها یعنی پرینترهای سه بعدی از سروصدای کمتری برخوردار شده اند، 3Doodler Pro ، سعی دارد تا جنب و جوش دوباره ای را به همراه محصول 3Doodler Pro خود ایجاد کند، یک خودکار دست ساز که می تواند به پرینت گرفتن با موادی از جمله چوب واقعی، برنز و مس بپردازد. مشخص است که به ذوب شدن مس منجر نخواهد شد، اما 3Doodler به اضافه کردن ذراتی از فلزات واقعی و قطعات چوب به یک پایه ی جوهری پلاستیکی می پردازد. نتیجه ی آن پرینت های چوبی است که بو و ظاهر جوهر چوبی واقعی و یا مس و برنز را دارد که پس از تمیز کردن، بسیار برق می زنند.
مواد جالب دیگری که در  این زمینه استفاده می شود، پلی کربنات است، که 3Doodler گفته است "نیاز به نقطه ی ذوب بالاتری دارد که به سرعت خنک شده و شکل می گیرد." که برای پرینت گرفتن سه بعدی اشیای واقعی در بین زمین و هوا ایده آل محسوب می شود. آن ها همچنین به معرفی جوهر نایلونی به همراه یک "جنس انعطاف پذیر و فابریک مانند" پرداخته اند که یکی از آن ها Flexy نام دارد "که برای طراحی هایی که نیاز به خم شدن ، پیچیده شدن و یا منعطف شدن دارند، مناسب است."
مهمتر از همه ی این مواد اولیه، 3Doodler Pro کنترل بسیار بیشتری در فرآیند پرینت کردن در مقایسه با گذشته، در اختیار شما قرار می دهد، که بیشتر شامل مدل های ابتدایی است. همچنین یک صفحه نمایش LCD و انتخاب دما برای شما وجود دارد که به شما اجازه می دهد که تا 250 درجه ی سیلیوس (485 درجه ی فارنهایت) را انتخاب کنید، همچنین از کلید برای خنک کردن در زمان مورد نیاز، ساختار فیبر کربن و کنترل شماره گیرنده و همچنین تنظیمات سرعت متفاوت نیز برخوردار است. همچنین دارای یک سیستم هدایت کننده ی جدید می باشد که حتی تحت شرایط پرفشار نیز با توجه به گفته های این شرکت، کار می کند.
شما 249 دلار برای تمامی این ویژگی ها پرداخت می کنید، که مبلغ کمی نیست، اما 3Doodler Pro در مقایسه با یک پرینتر سه بعدی معمولی همچنان ارزان قیمت می باشد. با توجه به بازار هدف طراحی شده و هنری آن، مناسب است که این محصول تنها در فروشگاه های طراحی MoMA برای آغاز کار موجود باشد، اما به زودی وارد آمازون، Barnes & Noble و Macy خواهد شد.

برچسب ها3Doodler Pro3D prints
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فن آوری چاپ 3D، کمک به درمان سرطان