تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۱ مهر

از زمان رونمایی و ارائه تلفن های همراه مدل گلکسی نت 7 در بازار، سامسونگ مبلغ هنگفتی را بابت تعویض دستگاه های قبلی هزینه کرده است. با این حال یکی از مدل های تعویضی چینی در حین شارژ شدن منفجر شده است. سامسونگ حدود 2.5 میلیون دستگاه قدیمی را با مدل جدید  با عنوان "مدل امن" تعویض کرده است.
با این اوصاف دستگاه جدید یک مرد چینی، که هفته گذشته از DJ.com خریداری کرده بود، آتش گرفته است. در حالی که سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که مدل های چینی این دستگاه کاملا امن بوده و از نوع متفاوتی باتری در آنها استفاده شده است. " هو رنجی" 25 ساله اذعان داشته که دستگاه نت 7 جدید او در حین شارژ شدن منفجر شده است و علاوه بر آسیب رساندن به دستگاه مک بوک او، انگشتان او را نیز سوزانده است.
" هو " اعلام کرده است که نماینده ای از سامسونگ به دیدار او آمده است و از او درخواست کرده که لاشه ی دستگاه منفجر شده را برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار او قرار دهد، اما آقای "هو" با این درخواست مخالفت کرده است.
سامسونگ هنوز بصورت رسمی این خبر را تایید نکرده است، اما در هفته گذشته موارد دیگری نیز گزارش شده است و  سامسونگ و کمپانی تامین کننده باتری آن (آمپرکس)، به این نتیجه رسیده اند که دلایل این انفجارها گرمای خارجی بوده است و دلیل آن مشکل سخت افزاری در این دستگاه ها نیست.
یک ماه از زمان فراخوانی سامسونگ جهت تعویض این مدل دستگاه گذشته است و تابحال 60 درصد از این دستگاه ها در امریکا و کره جنوبی و 57 درصد دستگاه های اروپایی تعویض شده اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه