ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ آبان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از برقراری رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد. شهریار بهنیا مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برقراری رومینگ ملی در مناطق زلزله زده ی غرب کشور، گفت: با توجه به وقوع زلزله ی منطقه ی غرب کشور و نیاز به ارتباطات با وسعت بیشتر در مناطق زلزله زده، به دلیل ازدحام جمعیت، رومینگ ملی بین تمام اپراتورهای تلفن همراه در غرب کشور برقرار شد.
وی با اشاره به رومینگ همه ی اپراتورها در این منطقه به جهت روان سازی ارتباط اظهار کرد: مقرر شد همه ی  اپراتورها خدمات بین شبکه ای خود را در مناطق زلزله زده  به صورت رایگان به مردم مناطقه ی زلزله زده ارایه کنند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی بالن اینترنت در منطقه ی سرپل ذهاب، افزود : راه اندازی بالن اینترنت پر سرعت اینترنت به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هماهنگی پژوهشگاه فضایی انجام شد که با توجه به  تراکم جمعیت امدادی و نیروهای مردمی در منطقه با وجود بالن اینترنتی در این خصوص مشکلی در سطح منطقه نداریم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه