اپلیکیشن
زهیر معصومیان۲۲:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور

واتس‌آپ، اپلیکیشن محبوب ارسال پیام که سال گذشته توسط فیسبوک خریداری شد، در حال حاضر بیش از 900میلیون کاربر دارد  با سبقت گرفتن از سرویس‌هایی مانند WeChat، Facebook Messanger و Line.
مدیر اجرایی این سرویس، جان کاوم (Jan Koum) سه‌شنبه هنگام گزارش به مدیر خود یعنی مارک زاکربرگ از رکوردی جدید در فیسبوک پرده‌برداری کرد.
این اپلیکیشن که 6 سال پیش منتشر شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی پیام‌های متنی و تماس‌ها و تصاویر و ویدئوهایی را ارسال یا دریافت کنند. به علت رایگان بودن این سرویس، واتس‌آپ خیلی زود، طرفداران بیشماری پیداکرد.
در دوسال گذشته، واتس‌آپ تعداد حداقلی کاربران خود را بیش از دوبرابر کرده‌است. فیسبوک سال گذشته با رقمی عجیب، یعنی 21.8 میلیارد دلار، این سرویس را خرید – علی‌رغم این موضوع که واتس‌آپ جمعا در سال‌های 2013 و 2014 صدها میلیون دلار از دست داد.
فیسبوک تنها بر روی پتانسیل درآمدزایی واتس‌آپ در آینده حساب باز کرده است. این سرویس شاید درحال حاضر سودآور نباشد اما فیسبوک برای ایجاد یک تجارت پررونق، به اندازه‌ی کافی برای خودش کاربر دارد.
برای مثال، اوایل امسال، مدیر مالی فیسبوک، دیوید ونر (David Wehner) اعلام کرد که ممکن است واتس‌آپ ویژگی‌های غیررایگان جدیدی را مانند قابلیتی برای شرکت‌ها برای ارسال پیام به مشتریانشان، ارائه کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کلاه برداری مالی از کاربران تحت عنوان (بروزرسانی واتساپ)