کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ بهمن

Sony اعلام کرد مدیرعامل کنونی آن، Kaz Hirai در تاریخ اول آوریل جایگزین می‌شود و در حالیکه Kenichiro Yoshida، مدیر مالی شرکت به جای وی خواهد نشست، Hirai به عنوان یکی از اعضای هیات‌مدیره‌ی شرکت ادامه‌ی فعالیت می‌دهد. دقیقا همان اتفاقی که برای Howard Stringer در سال 2012 افتاد. یکی از وقایعی که به جایگاه Hirai به عنوان مدیر ضربه زد هک شدن Sony Pictures در سال 2014 بود که ریاست این بخش، Michael Lynton یک سال پیش این بخش را ترک کرد.
در طول چند سال گذشته، Sony هزینه‌هایش را بارها و بارها کاهش داده، از جمله فروش بخش Vaio PC، تجدید ساختار روش شرکت در ساخت و فروش تلویزیون‌هایش و تمرکز مجدد بر کسب‌وکار موبایل. بنابراین زمانیکه شرکت جدیدترین گزارش مالی‌اش را ارائه دهد احتمالا سود بالایی را با تکیه بر PS4 و اجزاء دوربین گوشی‌های هوشمندی که می‌فروشد شاهد خواهیم بود.
Yoshida از زمان بر عهده گرفتن ریاست امور مالی شرکت در سال 2013، با اولویت دادن به کسب‌و‌کار PS که نشانه‌ی قابل توجهی از تجدید حیات دوباره‌ی شرکت است، خود را به عنوان بازیکنی کلیدی در شرکت معرفی کرده. با هدایت وی، Sony برنامه‌ی تازه‌ای را برای ساختار مدیریتی جدید اعلام می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه