کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۱ مهر

پنج‌شنبه شب گذشته، در رویدادی در Palo Alto، مصاحبه‌ای از مدیرعامل شرکت SurveryMonkey، آقای Zander Lurie صورت گرفت تا بخش‌هایی از روند کاری این شرکت ۱۷ ساله روشن گردد. گفته‌ می‌شود به طور ماهانه ۹۰ میلیون نظرسنجی بر روی این سرویس صورت می‌گیرد.
Lurie پیش از این سمت‌های اجرایی در GoPro، CBS و CNET داشته است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ تنها ۱۲ کارمند داشته است و سود مالی آن‌ها ۲۵ میلیون دلار بوده است. در ادامه Dave Goldberg این شرکت را خریداری و در طول ۶ سال، ۶۰۰ نیروی کار جدید به آن تزریق کرد. در حال حاضر درآمد SurveyMonkey در حدود ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.
طبق آمارهای منتشر شده، از این سرویس، شرکت‌هایی چون Uber به گونه‌های مختلفی استفاده می‌کنند. Uber را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی دانست که نظرسنجی محصولات خود را از طریق این سرویس انجام می‌دهد. به طور متوسط به ازای هر سرویسی که Uber به مشتریانش ارائه می‌کند، ۰.۲ ثانیه نظرسنجی از مشتری خود در مورد راننده و دیگر شرایط صورت می‌دهد. واضح است که خروجی چنین نظرسنجی‌های وسیعی تا چه میزان می‌تواند بر روی کیفیت و آینده‌ی یک سرویس تأثیرگذار باشد.
به گفته‌ی آقای Lurie، با وجود آنکه تمایل این شرکت به عرضه‌ی عمومی سهام آن است، اما این مهم تا سال ۲۰۱۷ محقق نخواهد شد. SurveyMonkey تمام معیارهای عرضه‌ی سهام عمومی چون مقیاس‌پذیری و سوددهی را دارا می‌باشد.

برچسب هاSurveyMonkey
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به زودی میتوانیم مغز خود را به مغز های دیگر متصل کنیم و از هوش بیشتری بهره مند شویم