کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۶ مهر

طراحی مجدد برنامه‌ی اسنپ‌چت بازخورد خوبی دریافت نکرد. مردم حالا از آن دل خوشی ندارند چراکه در زمانیکه به نظر می‌رسید برنامه در حال رشد است، طراحی مجدد آن رشد پایگاه کاربر و درآمد را کاهش داد. در یادداشتی داخلی که از مدیرعامل این شرکت به دست آمد، ایوان اشپیگل پذیرفته است که شرکت در طراحی مجدد اسنپ‌چت عجله کرد، وی نوشته "یک مشکل برطرف شد، اما چندین مسئله‌ی دیگر به وجود آمد." اشپیگل به خاطر ویژگی جدید و جداسازی پست‌های دوستان از کاربران عمومی ابراز پشیمانی نکرد.
وی گفت این تغییر نیاز اساسی برای موفقیت طولانی مدت این پلتفرم بود و با انجام این کار، شرکت از وجود بحرانی که هم‌اکنون بسیاری از پلتفرم‌ها با آن مواجه هستند، رهایی یافت.
از آنجایی که این طراحی به طور کامل مورد آزمایش قرار نگرفت، از زمانی که استفاده از آن شروع شد، مشکلات نمایان شد. وی در یادداشت خود آورده بود الگوریتم جدید Friend Feed به خوبی کار نکرد و این یافتن دوستان حقیقی برای صحبت کردن را سخت‌تر کرد. در نتیجه، افراد بیشتری استفاده از این برنامه را به عنوان راهی برای برقراری ارتباط متوقف کردند. در حالیکه وی به طور کامل این ایراد را نپذیرفت، گزارش قبلی نشان می‌دهد که اشپیگل به مهندسین شرکت زمان کوتاهی برای پایان طراحی مجدد برنامه داده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه