ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ دي

علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل در نشست مشترک اعضای باشگاه تراکتورسازی با مدیریت ایرانسل اظهار داشت: اپراتور ایرانسل در حال حاضر ۵۵ میلیون مشترک در کشور دارد و پیشرفته‌ترین سرویس‌ها را در برای مشترکان فعال کرده است.
وی افزود: در کنار این خدمات، سرویس‌های مختلفی نیز ارائه‌ شده است که در راستای مسئولیت اجتماعی که داریم قراردادی با باشگاه تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و لالیگا اسپانیا امضا کردیم تا در راستای پیشرفت در اقتصاد فوتبال قدم برداریم.
مدیرعامل شرکت ایرانسل تصریح کرد: نقش اقتصاد در فوتبال کشورهای اروپایی در حدود ۱۵ میلیارد یورو است که ما نیز تلاش می‌کنیم در فوتبال کشورمان بتوانیم نقش پررنگی در بازار اقتصادی داشته باشیم.
دزفولی خاطر نشان کرد: به‌ خوبی می‌دانیم که تراکتورسازی علاوه بر آذربایجان متعلق به‌کل کشور است چون از جای‌جای کشور حتی خارج از کشور برای تماشای دیدارهایش به ورزشگاه‌ها می‌آیند. در راستای فعالیت بزرگ اقتصادی که آغاز کردیم به کمک شما بازیکنان و اعضای تیم تراکتورسازی نیاز داریم و از تک‌تک پیشنهادهای شما استقبال می‌کنیم. در آینده‌ی جلساتی با شما برگزار می‌کنیم تا کاری دسته‌جمعی را پیش ببریم و این اقتصاد فوتبال را با همکاری یکدیگر ایجاد خواهیم کرد.
وی گفت: شعار شما «با ایرانسل تا قهرمانی» است و شعار ما نیز «با تراکتور تا قهرمانی» خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در این راستا قدم‌های مثبتی برداریم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه