کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر

Samsung Electronics در روز جمعه اعلام کرد معاون رئیس و مدیر اجرایی خود، Kwon O Hyun تصمیم به استعفا گرفته است. کوان اوه هیون، مدیرعامل سامسونگ دلیل استفا خود را اعلام بازنشستگی اعلام کرد و گفت انتظار می‌رود میزان سود این کمپانی درسه ماهه ی جاری تا پایان سپتامبر مبلغی برابر 12.8 میلیارد دلار برآورد شود.
کوان پس از ماه مارس 2018 دوره ی کاری وی به پایان خواهد رسید و مجددا به این سمت در کمپانی سامسونگ انتخاب نخواهد شد. به گفته‌ی این شرکت وی همچنین پست خود را در مدیریت بخش Samsung Display ترک خواهد کرد.
وی از سال 2016 در این پست مشغول به کار بود. کوان پس از اتمام مسئولیت جی لی به اتهام رشوه خواری و اختلاس، عملا مهره‌ی اصلی این شرکت به حساب می‌آمد. در ماه آگوست، دادگاه کره جنوبی Li را به حکم پنج ساله محکوم کرد. کوان در نامه ای به کارمندان سامسونگ گفت که وقت آن رسیده تا به نفع آینده‌ی شرکت کنار برود.
وی گفت: من معتقدم که زمان آن رسیده است که شرکت دوباره با روحیه جدید و رهبری جوان، شروع به کار کند. این شرکت به دلیل تغییر سریع صنعت تکنولوژی، با بحرانی جدی روبرو است و ضرورت دارد که مدیریت این کمپانی به افراد جوانتر و با انگیزه تر سپرده شود. به یاد داریم که Kwon در سال 1985 به عنوان یک محقق به سامسونگ پیوست و در سال 2012 مدیر عامل این شرکت شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه