ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۷ دي

سید مجید صدری، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل سابق رایتل اظهار کرد: مخابرات می‌تواند به شکوفایی و چرخیدن اقتصاد کشور کمک کند و الویت ما در مخابرات ما توسعه و نگهداشت نیروی انسانی، مشتری‌مداری و تعامل است.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا، سید مجید صدری، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران عامل قبلی و جدید شرکت مخابرات ایران و همراه اول که با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، در ابتدا بیان کرد: سخت است آدم جلوی بزرگ‌ترهای خود بخواهد صحبت کند اما باید تحمل کنید.
صدری با اشاره به انتصاب خود به سمت مدیرعاملی مخابرات گفت: نعمتی است که نصیب ما شده در شرکت مخابرات ایران خدمت کنیم و امیدواریم قدمی برای کشور و حوزه‌ی آی‌سی‌تی برداریم، بعد از ظهر خدمت مدیران مناطق خواهیم رسید و درمورد برنامه‌های‌مان صحبت خواهیم کرد.
وی متذکر شد: اولویت ما توسعه و نگهداشت نیروی انسانی، مشتری‌مداری و تعامل است.
سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از توجه ویژه وزیر ارتباطات به خود تشکر کرد گفت: دیروز در جلسه با وزیر ارتباطات هم گفتیم که مخابرات می‌تواند به شکوفایی و چرخیدن اقتصاد کشور کمک کند.
وی در پایان عنوان کرد: در مخابرات ۳ موضوع منابع انسانی در خانواده‌ی بزرگ مخابرات، افزایش کیفیت خدمات مخابرات برای میلیون‌ها مشترک این شرکت و تعامل با بخش خصوصی‌ و رقیب نبودن را در دستور کار خواهیم داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه