ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۵ مرداد

مدیرعامل همراه اول در نامه ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص تغییرات اخیر بسته های اینترنت همراه اول توضیحاتی داد و تاکید کرد در تغييرات اخير هيچگونه نقض مصوبات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي يا تخلفي صورت نپذيرفته است.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مهدی اخوان بهابادی در نامه خود به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس اوراق بهادار نوشت: بازگشت به نامه واصله از شرکت بورس اوراق بهادار تهران مبنی بر لزوم رعایت ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، به استحضار می رساند درخصوص شايعات مطرح شده در فضاي مجازي در خصوص افزايش نرخ بسته هاي اينترنتي، پيامک و مکالمه شرکت ارتباطات سيار ايران، به اطلاع مي رساند اخيرا برخي از بسته هاي حجيم اينترنت همراه اول از برخي درگاه هاي فعال سازي حذف شده و همچنين تمامي بسته هاي اينترنت همراه از جمله همين بسته هاي حجيم، همچنان بر روي پورتال همراه اول موجود بوده و قابل خريداري مي باشد.
مدیرعامل همراه اول تاکید کرد: اين اقدامات علاوه بر اينکه تاثيري بر تعداد مشترکين همراه اول نداشته و نخواهد داشت، تاثيري نيز بر درآمد کلي همراه اول از سرويس اينترنت ايجاد نمي نمايد و کاهش درآمد ناشي از کاهش فروش بسته هاي حجيم با افزايش تعداد فروش بسته هاي کوچک تر جبران خواهد شد.
اخوان در پایان توضیحات خود تصریح کرده: در تغييرات اخير هيچگونه نقض مصوبات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي يا تخلفي صورت نپذيرفته است. همچنين تاکنون افزايش نرخي صورت نپذيرفته است و در صورت تصويب افزايش نرخ موارد از طريق فرم اطلاعات با اهميت در سامانه کدال به اطلاع سهامداران مي رسد و بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.
وی در نامه دیگری به بورس و در پاسخ به سوالات مطرح شده در کنفرانس اطلاع رسانی در پاسخ به سوالی در مورد علت عدم افزایش تعرفه با وجود افزایش شدید نرخ ارز و تورم گفت: شرکت تلاش میکند اقدامات لازم برای حمایت از حقوق سهامداران خود را انجام دهد و در همین راستا، در حال پیگیری این مورد است.
مدیرعامل همراه اول در خصوص تغییرات تعرفه ای و شیوه عرضه بسته های این اپراتور گفت: به نظر نمیرسد این اقدامات تاثیری در میزان مصرف اینترنت داشته باشد. مدیرعامل همراه تاکید کرد: با توجه به نرخ ارز و سایر هزینه ها و از آنجایی که قسمتی از نیازمندی های شبکه گسترده همراه اول با هزینه های ارزی تامین میشود، برای جبران بخشی از این هزینه ها، افزایش تعرفه ضرورت پیدا میکند.
وی در خصوص جریمه های تعلق گرفته به این شرکت توسط دستگاههای نظارتی هم گفت: جریمه ای معادل دو میلیارد تومان از طریق ابلاغ به شرکت مخابرات ایران منظور شده است که مورد تایید این شرکت نیست و به همیت علت در حال رایزنی برای حل و فصل آن هستیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه