ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۰ تير

مدیرعامل شرکت همراه اول با اشاره به تعداد سیم کارت‌های فعال این اپراتور، گفت: درحال حاضر۹۰ میلیون سیم کارت همراه اول در اختیار مردم بوده که شامل ۲۰ میلیون سیم‌کارت دائمی و ۷۰ میلیون اعتباری است.
مهدی اخوان بهابادی در آئین افتتاح بزرگترین مرکز داده غرب و شمالغرب کشور مستقر در شهر تبریز که به صورت ویدیو کنفرانسی، اظهار کرد: تحول دیجیتال یکی از موضوعات اصلی بوده و یک انقلاب بزرگ در دنیا است.
وی با بیان اینکه دیگر، خدمات سرویس نقطه‌ای ارائه نمی‌شود، بیان کرد: مجموعه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری در کنار یکدیگر به صورت ابری ارائه شده و مردم در عرض چند دقیقه، امکانات را به‌صورت انلاین درخواست می‌دهند و شرکت‌ها نیز از هزاران کیلومتر به مردم خدمات ارایه می‌دهند.
 وی یادآور شد: در همراه اول تمرکز ما بر روی برقراری ارتباط تماس صوتی یا دیتا بوده و در دوره جدید نیز جهت گیری به همه چهار حوزه smac بوده است.
وی با بیان این‌که طی شش سال اخیر میزان مصرف دیتا ۵۰۰ برابر افزایش یافت و در حال حاضر ۱۰۰ درصد شهر ها تحت پوشش 3g و 4g هستند، گفت: ۱۱ هزار سایت مستقیما به فیبر نوری وصل بوده و ۸۲ هزار میلیارد تومان ارزش همراه اول در بورس است؛ سالیان سال نیز رتبه اول شفافیت مالی را داریم.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه