گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ آذر

مانند بسیاری از انجمن‌ها، میانه‌روهای شرکت Reddit، این آزادی را دارند تا هر پست و یا گزارش نامناسب را حذف کرده یا بپسندند. اما اخیرا مدیر‌عامل Reddit، آقای Steve Huffman، گامی فراتر نهاده و به طور مستقیم در نظرات انتقادی مربوط به خود مداخله کرده است. وی به جای حذف بخشی از کامنت Spez که این نام کاربری Huffman در Reddit است، تمام کامنت‌ها را ویرایش کرده تا میانه‌روهای The_Donald، زیرگروه حامیان Trump این شرکت را متوجه کند.
لازم به ذکر است، Reddit یک وب‌گاه برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی‌ است که در آن کاربران ثبت‌نام می‌کنند و قادرند اخبار را در قالب لینک یا متن ارسال نمایند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. آن‌ها همچنین می‌توانند به پست یا گزارش‌های نوشته شده رأی دهند و جایگاه آن خبر را در صفحات Reddit و صفحهٔ اصلی مشخص کنند.
به تازگی Huffman هدف یک سری حملات از سوی اعضای The_Donald، پس از آنکه Reddit زیرگروه Pizzagate را تحریم کرد، قرار گرفت. زیرگروه Pizzagate شامل رستوران پیتزا در واشنگتن و  گروه پدوفیلیا، به تئوری توطئه در ارتباط با Hillary Clinton  اختصاص داده شده بود. با اینکه این حملات افشا و خنثی شده است، کاربران هنوز اطلاعات شخصی را از کسانی که ادعا می‌کنند درگیر شدند، منتشر می‌کنند. این امر باعث برانگیخته شدن Huffman و همکارانش شد و اقدام به حذف آن‌ها کردند. این مسئله متاسفانه بسیاری از کاربران The_Donald را به آزار و اذیت Huffman تحریک نمود که همه رفتارهای او را توهین تلقی کردند.

برچسب هاreddit
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استفان هاوکینگ و جلسه پرسش و پاسخ زنده