ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

از صبح روز گذشته تا ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۶ آذر ماه ۹۲۶۹۷ هزار ۷۰۶ نفر برای ثبت نام به سامانه‌ی الکترونیکی کارت سوخت مراجعه کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهندس اصولی، سخنگوی ستاد ثبت نام الکترونیکی کارت سوخت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از مجموع تعداد مراجعان برای ثبت نام تنها ۳۷ هزار و ۶۸۶ نفر در نوبت خود مراجعه و امکان ثبت نام داشتند.
وی ادامه داد: در این میان، از مجموع ۳۷ هزار نفر، تنها ۱۰ هزار نفر با ارایه‌ی کامل مدارک مورد نیاز، ثبت نام خود را نهایی و با تایید نهادهای ذی ربط موفق به فعال کردن کارت سوخت خود شدند.
وی خاطر نشان کرد: مراجعان از دو طریق، اپلیکیشن دولت همراه، درگاه الکترونیکی mob.gov.ir اقدام به ثبت نام کرده‌اند.
مهندس اصولی در خصوصی برخی از ابهام درباره‌ی تعدادی از ابزارهایی که با اجازه‌ی کاربران، در نرم‌افزار دولت همراه به آن‌ها دسترسی داده می‌شود گفت: دسترسی میکروفون به دلیل امکان موجود در بخش تماس‌های ضروری برنامه با اورژانس و آتش‌نشانی با ذکر همین عبارت‌ها و بدون نیاز به شماره‌گیری فراهم شده که پس از ورود به این بخش و کسب اجازه‌ی کاربر فعال می‌شود و به دلیل عدم کاربرد فراگیر در نسخه‌ی آتی برنامه حذف خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین، برای شناسایی موقعیت مکانی حادثه دیدگان در مواقع اضطراری، در بخش تماس‌های ضروری پس از کسب اجازه‌ی کاربر این امکان هست تا موقعیت مکانی وی به اورژانس یا آتش‌نشانی ارائه شود. چون فعلا این سازمان‌ها از این امکان استفاده نمی‌کنند این دسترسی نیز در نسخه بعدی حذف می‌شود.
اصولی ادامه داد: در خصوص چراغ قوه، با توجه به اینکه رجیستر کردن گوشی‌های جدید از طریق برنامه فراهم شده و کد IMEI طولانی است، برای سهولت استعلام کاربران دسترسی چراغ قوه برای اسکن بارکد روی جعبه‌ی گوشی‌ها در برنامه گذاشته شده و پس از ورود به این بخش و کسب اجازه‌ی کاربر فعال می‌شود.
وی در انتها تصریح کرد هیچ یک از دسترسی‌های فوق در هنگام نصب برنامه فعال نشده و هر یک حسب مورد و پس از کسب اجازه کاربر فعال می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه