تکنولوژی
الناز فرجی۹:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور

یک طرفدار سرسخت هواپیماهای بدون سرنشین بعد از پرواز دادن و کنترل از راه دور هواپیمایش بر فراز و دوراستادیوم  لیگ برتر فوتبال و کاخ باکینگهام جریمه شده و از دنبال کردن سرگرمی اش محروم شد . نیگل ویلسون ، گارد امنیتی ناتینگهام ، ویدئویی را به یوتیوب پست کرد که مناظری از ارتفاع 100 متری لیگ برتر ، لیگ قهرمانی  مسابقات فوتبال را نشان میداد . این اولین باری است که شخصی توسط سرویس پیگیری به خاطر استفاده از هواپیمای بدون سرنشن  تحت تعقیب قرار گرفته است .
دیگر ویدئو ها مناظری از بیگ بن ،یادواره ی  ملکه ویکتوریا  کنار کاخ باکینگهام ، نقطه ی ساحلی HMS belfast در تامس و شارد ، بلند ترین آسمانخراش اروپا از نزدیک نشان میدهد که همه با آهنگی زیبا همراه شده اند . در حادثه ای در آنفیلد، خانه ی liverpool fc، مردی 42 ساله هواپیمایی بدون سرنشین را نزدیک افسران پلیس پرواز داد ، که تلاش میکردند کنترل اسب هایشان را که ترسیده بودند ب توسط آورد . که قاضی دادگاه وستمینستر این را شنید . قبل از دستگیری به خاطر پرواز در مسابقات منچستر در اکتبر گذشته ، او هواپیمایی را ظاهرا بر فراز یک قطار پرواز داد.


که باعث شد مبلغ 1800 پوند به خاطر نه جرمی که مرتکب شده بود جریمه شود ، قاضی کوئانتین پردی به ویلسون گفت که او احترامی به امنیت مردم نمیگذارد و با پرواز دادن هواپیما ها بر فراز سه مکان شلوغ و پر عبور این را نشان داده است . قاضی گفت : " در هر کدام از این مکان ها ، یک حادثه میتوانست به سادگی با بادی یا چیزی طبیعی کنترل را از دست خارج کند . در هر موردی شما میدانید که چه میکنید . چند بار پلیس به شما هشدار داد و هواپیما ها را از شما گرفتند و چندین بار مردم در کانال یوتیوب شما ویدئو پست کردند . این نهایت خودخواهی در امنیت عمومی بود . "
ویلسون مجبور شد که تجهیزات هواپیمایش را به عنوان تاوان بدهد و دو منع قانونی دیگر او را از خریدن یا قرض کردن هواپیمای بدون سرنشین بر حذر داشتند . او همچنین بابد 600 پوند و 20 پوند مبلغ اضافی بپردازد. سوازان برایت در دفاع از این مرد او را کسی که دنبال سرگرمی و علاقه اش است  خواند .و اضافه کرد که این کاری بود که او برایش زمان زیادی صرف کرد تا مهارتش را توسعه دهد . ویلسون به خاطرپرواز دادن یک هواپیمای کوچک بدون سرنشین بر فراز منطقه ای شلوغ به 4 بار جریمه شد و 5 بار به خاطر مستقیم حرکت نکردن و ارتباط بصری بدون کمک با این هواپیمای بدون سرنشین کوچک داشتن . اتهامات شواهدی از 8 تای دیگر ارائه نکردند.
سازمان هدایت هوایی 2009 میگوید که اپراتور های هواپیماهای بدون سرنشین نباید آنها را در 150 متری هیچ منطقه ی شلوغی به پرواز در آورند . یا در 150 متری منطقه ای سازمان یافته ی سرباز با بیش از 1000 نفر آدم یا در 50 متری هیچ مخزن ، وسیله ی نقلیه یا ساختاری که تحت کنترل کاربر نیست ، مگر اینکه از شورای هوایی (CAA) مجوز گرفته باشند .
همچنین میگوید که کاربران باید ارتباط بصری مستقیم با هواپیمای بدون سرنشین در طول راه پرواز داشته باشند تا از برخورد با مردم با ساختمان ها پرهیز کنند.
ویلسون در ابتدا توسط افسر های پلیس منچستر در 18 اکتبر 2014 بعد از گرفتن گزارشات مبتی بر پرواز بر فراز استادیوم اتیهد دستگیر شد .
زمانی که افسر ها میخواستند جستجو های دیگری انجام دهند او آزاد شده بود . زمانی که در ژانویه ی 2015 بازگشت، دوباره توسط پلیس های متروپل دستگیر شد .بعد از تیم تحقیقاتی ویلسون CAA ، که در باره ی پرواز دادن هواپیمایش در لندن گزارش داده بودند .
کارآگاه ها  از ویلسون جستجو کرده و آزادش کردند ، ولی بعدا بازهم در ماه می به دادگاه احظار شد و به دو جرم متهمش کرد . در دادگاه روز سه شنبه به بیش از 7 جرم در دادگاه وستمینستر محکوم شد .
در پاسخ به این جمله ch insp nick aldworth ، افسر پلیس متروپل درباره ی موضوع هواپیما ها گفت : اتفاق امروز باید هشداری باشد برای هر کسی که فکر میکند میتواند کار مشابهی انجام دهد ، سرنوشتشان به دادگاه ختم میشود اگر این قوانین را رعایت نکنند . "
سخنگوی CAA گفت : قطعا این کار درستی نیست که هواپیمای بدون سرنشینی را بر فراز جمعیت مردم یا ساختمان ها به پرواز در آوریم . و caa برای حمایت از این قوانین امنیتی با پلیس همکاری خواهد کرد . "
در آوریل سال گذشته ، رابرت نولس 46 ساله از بارو این فرنس ، اولین شخصی بود که به خاطر پرواز دراوردن این هواپیمای بدون سرنشین با وضعیت خطرناک در انگلستان متهم شد . او به جرم پرواز هواپیما ها در 50 متری یک ساختمان، پل جوبلی در کانال والنی و پرواز بر فراز یکی از تاسیسات هسته ی ، و سیستم های BAE تست دریایی دستگیز شد . و قاضی او را 800 پوند جریمه کرد و دستور داد مبلغ 3500 پوند بپردازد .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پلیس لندن استفاده از پهپادها را به منظور تعقیب دزدان موتورسیکلت سوار، مدنظر قرار داده است