تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۴ مرداد

تبلیغ جدید سدان کلاس E به ارائه ی F015 cameo پرداخته است.
مرسدس، تبلیغ سدان کلاس E سال 2017 خود را پس از بروز انتقادها متوقف کرد. این انتقادها مبنی بر این مسئله بود که این تبلیغ می تواند باعث گمراه کردن افراد شود و آن ها فکر می کنند که این یک وسیله ی نقلیه ی خودکار محسوب می شود. در این تبلیغ، شما یک ماشین سدان کلاس E را در جاده می بینید، که مفهوم ماشین های خودکار توسط سازنده ی خودروهای F015 را به شما القا می کند. همان ماشین آینده گرایانه ای که در سال پیش آن را مرور کردیم که به نظر می رسید که از میان گزارش های اقلیت ها ظهور کرده بود. بسیاری از افراد معتقدند "آیا جهان واقعا برای وسایل نقلیه ای که می توانند به خودی خود رانندگی کنند، آماده است؟ چه آماده باشند چه نه، آینده همین جاست." همچنین شما می بینید که راننده ی سدان در زمانی که ماشین در حال حرکت است، دست خود را از روی فرمان برمی دارد .
مشکل اینجاست، که سدان کلاس E یک وسیله ی نقلیه ی خودکار نیست. بلکه تنها از یک ویژگی کمک کننده به راننده به نام "خلبان راننده" برخوردار است که برای کنترل حرکت و هدایت خودکار استفاده می شود، که بدین منظور طراحی شده است تا مکررا به افراد یادآوری کند که دست های خود را بر روی فرمان قرار دهند. بر اساس اخبار به دست آمده از Automotive ، هواداران مسائل امنیتی از جمله Consumer Reports و مرکز امنیت خودروها از FTC خواسته اند تا به تحقیق و بررسی در مورد این آگهی بازرگانی و این شرکت بپردازد. در نهایت، مرسدس تصمیم گرفت تا این تبلیغ را کاملا کنار بگذارد. یکی از سخنگویان این شرکت خودروسازی به عموم اعلام کرد:
"ماشین جدید 2017 مدل E یک هنر تکنولوژیکی محسوب می شود و به عنوان یک قدم قابل توجه به سمت دستیابی ما به یک آینده ی بدون تصادف می باشد: ما نمیخواهیم که هیچ گونه سردرگمی در بازار تجاری به وجود آمده و باعث کاستن از ارزش قدم بزرگ ما به سمت ایمنی وسایل نقلیه ای شود که کلاس E 2017 می تواند آن را ارائه دهد."
این شرکت همچنین ویدیوی این آگهی را از کانال یوتیوب خود نیز برداشته است، اما Automotive News توانسته است تا یک کپی از آن را حفظ کند که می توانید آن را در اینجا تماشا کنید.

برچسب هاMercedesCar
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بر اساس گزارش های به دست آمده، مرسدس، Tesla را به وسیله ی چهار EV جدید به چالش کشیده است