تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

مرسدس در روز دوشنبه اعلام کرد که آن ها شارژرهای القایی بدون سیم را برای مدل سال 2017 آماده خواهند کرد. به خصوص، هدف اصلی آن ها معرفی تکنولوژی در قالب هایبردهای افزودنی در اندازه ی سدان و در مدل به روز شده ی S500e می باشد.

سیستم تولید آن ها همانند بازار فروش لوازم یدکی یا مفاهیمی می باشد که پیش از این نیز با آنها روبرو شده ایم. مدل S500e از یک سیم پیچ جاسازی شده در قسمت جلویی و زیرین ماشین و از یک فرمان بصری که با فاصله ی کمی از صفحه نمایش قرار گرفته است، برخوردار است و راننده می توانند از سیم پیچ موردنظر به جای صفحه پایه ی سیم پیچ اولیه استفاده کند.

بیشتر افراد ممکن است این صفحه را در زمین گاراژ خود قرار دهند اما مرسدس عنوان کرده است که از این صفحه " در یک محدوده ی محافظت شده در جلوی کاپوت استفاده خواهد کرد."
از آن جایی که این سیم پیچ بر روی صفحه قرار گرفته است، مرسدس نیز ادعا می کند که این سیستم تا 90 درصد کارامد خواهد بود. این بدین معناست که زمان مورد نیاز برای شارژ کردن تقریبا با افرادی که از یک پریز دیواری برای شارژ کردن استفاده می کنند یکسان می باشد.

احتمالا، مرسدس قرار گرفتن ماشین بر روی صفحه، جهت شارژ شدن را برای راننده دشوار نخواهد کرد. زیرا، اگر بخواهیم صادق باشیم، در صورتی که شما خود را در حال جلو و عقب کردن ماشین برای پیدا کردن نقطه ی مناسب جهت شارژ کردن بیابید، ممکن است تنها به زدن آن به پریز برق و شارژ کردن آن بسنده کنید.


نگرانی های کوچکی در مورد قرار گرفتن در محل درست برای شارژ شدن وجود دارند، که این نگرانی های می توانند به وسیله ی سیستم های پارک خودکار و یا بدون راننده حل شوند. مشخص نیست که آیا مرسدس چنین برنامه ای را به همراه قابلیت شارژ بدون سیم خود در نظر بگیرد. اگرچه، از آن جایی که پیش از این به هدایت روش پارک کردن در E-Class جدید خود پرداخته است، ممکن است سیستم مشابهی را برای S500e نیز در نظر بگیرد.

البته این روش از شارژ کردن، جای پورت های شارژ خوب و قدیمی را نخواهد گرفت. بنابراین اگر واقعا از مراسم شارژ کردن با برق در طول شب لذت می برید، هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید.

برچسب هاMercedesE-Class
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مرسدس بنز یک دید واقعیت افزوده از داخل خودروهای خود برای امدادگران فراهم می سازد