ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ اسفند

به گزارش مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، آرمان پیشینی، مدیر مرکز روابط و همکاری‌های بین‌الملل سازمان فضایی ایران گفت: مرکز آموزشی علوم و فناوری فضایی آسیا و اقیانوسیه (CSSTEAP) در اطلاعیه‌ای برای جذب کارآموز در گرایش تخصصی «مخابرات ماهواره‌ای» در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ اعلام آمادگی کرده است.
وی با بیان اینکه این مرکز در احمد آباد هند مستقر بوده و تحت نظارت سازمان ملل متحد و با حمایت آژانس تحقیقات فضایی هند فعالیت می‌کند، افزود: دوره آموزشی تدارک دیده شده به دو بخش اصلی تقسیم شده است. فاز نخست این دوره آموزشی از اول مرداد ۹۸ آغاز و ۹ ماه در احمد آباد هند به طول می‌انجامد.
پیشینی با اشاره به اینکه فاز دوم آموزش نیز به زبان انگلیسی و به مدت ۱۲ ماه خواهد بود، گفت: در مدت این دوره، کارآموز در کشور خود به تعریف و انجام یک پروژه پژوهشی می‌پردازد.
مدیر مرکز روابط و همکاری‌های بین‌المللی سازمان فضایی ایران، آخرین مهلت ارسال تقاضا به آن مرکز را ۲۶ فروردین ماه ۹۸ اعلام کرد و با اشاره به اینکه ارسال مدارک به معنای پذیرش قطعی تقاضا نیست، تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مطالعه و اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام (به ویژه هزینه دوره) حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۹۸ نسبت به ارسال تصویر کلیه مدارک مورد نیاز به آدرس الکترونیکی مرکز روابط و همکاری‌های بین الملل اقدام کنند.
وی گفت: به دلیل محدودیت زمانی در صورت نقص مدرک، موضوع تقاضا منتفی شده و مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. در همین حال سازمان فضایی ایران هیچ گونه مسئولیتی در خصوص پوشش هزینه دوره مذکور نخواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه