ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر

مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی در دبیرستان دخترانه حاج اکبر آدینه، اهدایی حاجیه خانم‌ نصرت معین الدینی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، با بارگذاری محتوا و مواد درسی به صورت عکس و فیلم در سامانه تمام الکترونیک مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز می‌توانند به صورت هم زمان در سراسر استان کرمان آموزش ببینند.
دانش آموزان کرمانی می‌توانند با نام و کدکاربری خودشان در هر زمان و مکانی که هستند با گوشی هوشمند همراه یا لپ تاپ وارد کلاس خود شده و از امکانات این مرکز استفاده کنند. همچنیندانش آموزان می‌توانند به عنوان مرجع از منابع بارگذاری شده در مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی نیز استفاده کنند.
این مرکز با اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان به همت خیر خیراندیش حاجیه خانم نصرت معین الدینی تجهیز و در دبیرستان دخترانه حاج اکبر آدینه آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان راه اندازی شده و قابلیت پوشش آموزشی همزمان بیش از۱۲۰ هزار دانش آموز را دارد.
سامانه الکترونیکی مدارس استان کرمان به نشانی اینترنتی fs.kermanedu.ir نیز راه اندازی شده است و تاکنون بیش از دو هزار فیلم آموزشی تدریس دروس متوسطه در این سامانه بارگذاری شده است که دانش آموزان می‌توانند از این فیلم‌ها در هر زمان و مکانی استفاده نمایند.
بر پایه این گزارش؛ مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی در دبیرستان دخترانه حاج اکبر آدینه، اهدایی حاجیه خانم‌ نصرت معین الدینی با اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و جمعی از خیران و مسئولان به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه