ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن

به گزارش مهر، مدیرکل امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور به همراه مدیران و کارشناسان این سازمان از بخش‌های مختلف پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) بازدید کردند.
این بازدید با هدف آشنایی مدیران سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور با بخش‌های مختلف پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعامل با مسئولان این پژوهشگاه انجام شد.
در این بازدید مدیران سازمان برنامه و بودجه از نزدیک با فعالیت پژوهشکده‌های فناوری ارتباطات و آزمایشگاه‌های ارتباطات رادیویی، ارتباطات ماهواره و ADSL، ارتباطات نوری و تجهیزات شبکه، پژوهشکده‌ی فناوری اطلاعات و آزمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و تأیید نمونه‌ی فناوری اطلاعات، پژوهشکده‌ی امنیت فاوا و آزمایشگاه‌های امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آشنا شدند.
پس از این بازدید، در جلسه‌ای که با حضور مدیران سازمان برنامه و بودجه و رئیس، معاونان و مدیران مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار شد، مهم‌ترین طرح‌ها و دستاوردهای این پژوهشگاه ارائه شد.
در این جلسه، مدیران پژوهشگاه ICT با توجه به مشکلات و معضلاتی که در مسیر تامین اعتبار پروژه‌ها در این پژوهشگاه وجود دارد، خواستار رفع این مشکل از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور شدند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه