ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ فروردين

به گزارش ایلنا، سیدمجید صدری با تشریح روند ارسال ملزومات ارتباطی برای مناطق سیل‌زده گفت: با ابتکار و اهتمام شبانه‌‌‌روزی همکاران در جهت راه‌اندازی و پایداری ارتباطات در سریع‌ترین زمان ممکن در حوزه‌ی تلفن ثابت، یک دستگاه کانکس تلفن ثابت به ظرفیت منصوبه شش هزار خط تلفن ثابت که شامل تمامی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز یک مرکز تلفن است، به شهرستان پلدختر ارسال و راه‌‌اندازی شد.
وی افزود: همزمان با ارسال سوییچ، آماده‌سازی مسیر کابلی برای اتصال این مرکز در شهرستان پلدختر نیز توسط تیم فنی و عملیاتی منطقه لرستان انجام گرفت. این کانکس به‌ صورت موقت برای ارائه سرویس تلفن ثابت و دیتا به بخشی از مشترکانی است که زیرساخت کابلی آنها دچار خرابی نشده باشد.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته اظهار داشت: آن دسته از ارتباطات فیزیکی که دچار قطعی کابل نباشد به زودی تکمیل و آماده ارائه سرویس در شهر خواهد بود.
صدری با تشکر و قدردانی از زحمات شبانه‌‌روزی تمامی همکاران به خصوص همکاران مناطق سیل‌‌زده ابراز امیدواری کرد که آماده‌سازی مرکز تلفن اصلی و زیرساخت‌های شبکه مخابراتی آن نیز هرچه زودتر صورت پذیرفته و شاهد برقراری ارتباطات به‌ صورت کامل و پایدار در آینده نزدیک خواهیم بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه