تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ خرداد

اینترنت به لوزه های شما نیز راه پیدا کرده است.
انجمن دندانپزشکی آمریکا، استفاده از یک مسواک الکتریکی را به جای استفاده از مسواک معمولی توصیه کرده است، حتی اگر با تمام قدرت و دقت به مسواک زدن بپردازید، ممکن است که در زمان تمیز کردن دندان های خود، باز هم نقاطی را جا بیاندازید. مسواک هوشمند Prophix  محصول شرکت  Onviکه آماده ی استفاده است، در نظر دارد تا به بهبود وضعیت و کارآیی مسواک زدن، از طریق نشان دادن ویدئوی زنده از درون دهان شما، در صفحه ی تلفن همراه شما بپردازد.

Prophix دارای یک نور کوچک و یک دوربین HD می باشد که از قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080p و 10 مگاپیکسل برخوردار می باشد. این کیفیت به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند از نمای نزدیک مشاهده کنند که سرمسواک دقیقا به تمیز کردن کدام قسمت از دندان می پردازد، همچنین می توانید لکه ها و مواد غذایی که بین دندان های شما گیر است را نیز مشاهده کنید.

خوشبختانه، این سیستم از چهار قطعه ی قابل تعویض، یک برس، یک لیوان prophy ، یک لاستیک کوچک برای تمیزکاری و یک آیینه ی کوچک برخوردار است که به شما کمک خواهد کرد تا موادغذایی را از دهان خود خارج کنید. به علاوه، اگر در یک نقطه از دندان های خود مشکلی را مشاهده کردید، قادر خواهید بود که با گرفتن عکسی از آن نقطه، آن را به دندانپزشک خود نشان دهید.


اما استفاده از قابلیت فیلمبرداری از داخل دهان شما، ارزان نمی باشد. علی رغم این حقیقت که این دستگاه، همان کارکرد سیستم مسواک خود شما را انجام می دهد ( آیینه ی دستشویی و یک جفت چشم تیزبین)، اما Onvi قیمت 400 دلار را برای این دستگاه در نظر گرفته است. و این قیمت، دوبرابر قیمتی است که Sonicare FlexCare Platinum و Oral-B 7000 برای فروش مسواک های هوشمند خود در نظر گرفته اند. در واقع ما مزایای استفاده از لوازم جانبی این دستگاه هوشمند را درک می کنیم ، به خصوص برای افرادی که با مشکلات دندانی مانند ورم یا التهاب لثه دست و پنجه نرم می کنند. اما استفاده از یک دوربین و نور آن در درون دهان شما، و همچنین قابلیت نصب یک برنامه بر روی تلفن هوشمند شما کمی غلط انداز به نظر می رسد.
همچنین اگر قصد دارید تا 400 دلار برای یک مسواک دوربین دار هزینه کنید، پس حتما یک بزرگسال هستید. بزرگسالی که از قرار معلوم به اندازه ی کافی در برابر مسواک زدن منظم دندان های خود و بدون نیاز به دنبال کردن دستورات به خصوص، مسئولیت پذیر است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آزمایشگاه محرمانه تولید خودرو اپل