تکنولوژی
مریم طاهری۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

با انتشار آپدیت Creators برای ویندوز 10، مایکروسافت بسیاری از اپلیکیشن های بومی این سیستم عامل را از جنبه های مختلف ارتقاء داده است. از جمله این اپلیکیشن ها می توان به مسیریاب اختصاصی این شرکت یعنی اپلیکیشن Maps اشاره کرد.
مایکروسافت در یک پست وبلاگی از اعمال تغییرات متعددی در Maps خبر داده تا کاربران تجربه بهتر و روان تری از کار و تعامل با آن داشته باشند. از جمله این تغییرات پشتیبانی بهتر از روش های مختلف جهت همگام سازی داده میان دستگاه های مختلف بوده. همچنین از این پس کاربران Maps ویندوز می توانند مایکروسافت را بابت تصحیح خطاهای نقشه و اشتباهاتی که در تخمین زمانی صورت گرفته کمک کنند.
یکی دیگر از قابلیت های نسخه جدید Maps پشتیبانی از استایلوس است که می توانید به لطف آن روی نقشه علامت گذاری کرده و فاصله بین دو نقطه را بسنجید. همچنین پشتیبانی از Surface Dial جدید و Narrator را هم در آخرین نسخه مسیریاب مایکروسافت شاهد خواهید بود. برای مسیریابی هر چه بهتر، اگر روی گزینه Locate Me کلیک کنید، اپلیکیشن نه تنها موقعیت فعلی تان را پیدا می کند بلکه جهت جغرافیایی که مقابلش ایستاده اید را هم برای مسیریابی بهتر تشخیص خواهد داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه