سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي

Microsoft امروز اعلام کرد شرکت‌هایی همچون Qualcomm در حال ایجاد طرح‌های مبنایی هستند تا سازندگان سخت‌افزارها را به ادغام Cortana، دستیار هوش مصنوعی، در دیوایس‌های بیشتری ترغیب کنند. Qualcomm نیز در نمایشگاه CES، روز دوشنبه بر‌نامه‌هایی را برای اینکه Cortana بخش پلتفرم Smart Audioاش شود، اعلام کرد.
بر اساس خبرهای منتشر شده از Qualcomm پلتفرم Qualcomm Smart Audio برنامه‌ریزی شده تا با ادغام Cortana در نیمه‌ی اول سال 2018 در اختیار سازندگان دیوایس‌ها قرار داده شود. علاوه بر Qualcomm شرکت‌هایی مانند Synaptics ،Allwinner و Tomly نیز به برنامه‌ی Microsoft Cortana پیوسته‌اند و هر مشارکت‌کننده‌ی برنامه طراحی‌های مبنایی برای تولیدکنندگان برای به‌کارگیری Cortana در داخل ابزارهایی همچون شبکه‌های مش و دیوایس‌های هوشمند تولید می‌کنند.
The Cortana Device SDK اولین‌بار در دسامبر 2016 به صورت پیش‌نمایشی خصوصی در دسترس قرار گرفت. هفته‌ی گذشته، Johnson Controls از برنامه‌هایی برای انتشار ترموستات‌های مجهز به Cortana خبر داد. Microsoft گفت: علاوه بر طراحی‌های مبنا، Cortana قابلیت کار با دیوایس‌هایی از برندهای معمول نظیر Honeywell، Ecobee، LIFX، و TP-Link Kasa تا لوازم برقی مانند چراغ‌های هوشمند، ترموستات‌ها و پلاگین‌ها را دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه