نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ دي

دو شرکت Slack و Oracle با هدف ادغام تولیدات نرم‌افزاری سازمانی در اپلیکیشن پیام‌رسان فضای کار با یکدیگر همکاری می‌کنند. این مشارکت با توجه به بازار رقابتی به شدت در حال رشد تجارت شرکت‌های بزرگ، به خصوص با ورود Microsoft ،Facebook و استارتاپ‌های بی‌شمار دیگر یک پیروزی برای Slack به عنوان استارتاپ جوانی خواهد بود که به شدت در تلاش برای برنده شدن در این بازار است. این مشارکت به کارکنان اجازه‌ی استفاده از Slack را به عنوان رابطی برای فروش‌ها، منابع انسانی و نرم‌افزارهای کسب‌وکار Oracle می‌دهد.
Suhas Uliyar، معاون بخش ربات‌ها، هوش مصنوعی و موبایل Oracle گفت: کارکنان قادر خواهند بود تا سوالاتی مانند "چه تعداد روز از تعطیلات را می‌توانم امسال استفاده کنم؟" بپرسند و بلافاصله جواب را از Oracle دریافت نمایند. Slack برای متمایز کردن محصول پیام‌رسان خود در بین سازمان‌های بزرگ وارد این مشارکت شد. بازار این شرکت از ژانویه و پس از راه‌اندازی نسخه‌ی سازمانی پیام‌رسانش اولویت اول را به خود اختصاص داده است.
همکاری بین این دو شرکت پس از آن آغاز شد که Slack این غول تکنولوژی را به عنوان یک مشتری از آن خود کرد. Uliyar گفت 30 هزار کارگر در Oracle وجود دارند که به طور فعال از Slack برای کار خود استفاده می‌کنند. Oracle در حال حاضر در حال توسعه‌ی این چت‌بات‌ها است و در عرض دو ماه آینده کاربران Oracle و Slack شروع به استفاده از آن می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه