گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به عنوان بخشی از تلاش‌های اخیر برای افزایش دسترسی به پهنای باند روستاها در ایالات متحده‌ی آمریکا، مایکروسافت اعلام کرد که با شرکتی مستقر در میشیگان به نام Packerland Broadband همکاری می‌کند. هدف این است که دسترسی به اینترنت را برای 82 هزار نفر که در مناطق روستایی ویسکانسین و میشیگان زندگی می‌کنند را در چهار سال آینده تامین کند. این همکاری اولین نوع از مشارکت مایکروسافت با یک ارائه دهنده‌ی پهنای باند منطقه‌ای است.
این ابتکار عمل بخشی از برنامه‌ی TechSpark مایکروسافت است و هدف از آن فراهم کردن مهارت‌های دیجیتال، برنامه‌های آموزشی کار، کمک به سازمان‌های غیر دولتی محلی، دسترسی به پهنای باند، و دیگر منابع دیجیتال به شش انجمن در سراسر آمریکا از جمله شمال شرق ویسکانسین است.
در قسمت دیگری از این همکاری، Packerland فناوری TV White Spaces را توسعه خواهد داد. این تکنولوژی توسط مایکروسافت توسعه داده شده و حق امتیاز رایگان را به عنوان بخشی از ابتکار کمپانی Rural Airbandnv در دسترس قرار می‌دهد. مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارهای کوچک، و دانش آموزان قادر به استفاده از دیوایس‌های ویندوزی، Office 365، و دیگر خدمات مبتنی بر رایانش ابری از طریق Packerland خواهند بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه