گوناگون
الناز فرجی۲:۲۲ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ دي

اگر شما در آمریکا هستید و حرفه تان مرتبط با Verizon  یا Sprint است ,یک مورد است که به هیج وجه نباید تا قبل از پایان سال فراموش کنید:اعمال انباشت بازپرداخت.
"انباشت"شامل هزینه ها و صورت حساب های آزمایشی است که بدون درخواست مشتری برای آنها صادر میگردد ,مانند سرویس متنی فال و یا راهنمایی معاشقه که در ماه معمولا 9.99 دلار هزینه ناخواسته دربردارد.
در حالی که به ظاهر مهم به نظر نمیرسد بسیاری از افرادی که با صنعت بیسیم سرو کار دارند قربانی این هزینه ها میشوند که به همین دلیل کمیسیون تجارت فدرال و کمیسیون ارتباطات فدرال Verizon و Sprint  را جریمه کرده تا بیشتر این مبالغ سنگین را به مشتریان واجد شرایط بازپرداخت کنند.
افرادی که ادعای بازپرداخت دارند دارای مهلت هستند که تاریخ آن نیز بسیار نزدیک است.31 دسامبر.
با توجه به بررسی ها و تصمیم گیری FCC میانگین جریمه های  Verizon 90 میلیون دلار و برای Sprint 68 میلیون دلار میباشد.از مجموع کلی 158 میلیون دلار ,120 میلیون دلار آن مربوط به بازپرداخت مشتریان است.
مشتریان Verizon که فکر میکنند واجد شرایط بازپرداخت هستند میتوانند اطلاعات بیشتر را در ماشابل در لینک مربوطه دریافت کنند و به ثبت ادعای خود برای بررسی اقدام کنند .برای  Sprint نیز به همین صورت است.
توجه داشته باشید که AT&T and T-Mobile نیز شامل جریمه این بازپرداخت ها میشدند اما به دلیل اتمام مهلت ,زمان بازپرداخت آنها گذشته است.

برچسب هاVerizonSprintrefund
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جزییات کامل در مورد قیمت آیفون 6S و6S Plus