موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

باید شاهد تولدی دوباره از BlackBerry باشیم. این شرکت مشهور کانادایی، مسیر پیشین خود را به داشتن کسب‌وکارهای نرم‌افزاری و چند سری گوشی‌های هوشمند اندرویدی قابل توجه، تغییر داده است. آخرین مدل از این گوشی‌ها، DTEK60 نام دارد که پیش‌تر Argon نام‌گذاری شده بود.
احتمال می‌رود BlackBerry در ابتدا  علاقه‌ای به انتشار اطلاعات این گوشی نداشته است. به دلیل آنکه هنگام اعلام عمومی این گوشی، لینک خبر آن در وب‌سایت این شرکت، به این صورت بوده است:
specifications-a-donotpublish.html
این پست عمومی، در مورد زمان فروش عمومی و قیمت آن، اطلاعی نداده است.
DTEK60 فراتر از یک‌سری به‌روزرسانی‌های ساده نسبت به نسل پیش خود یعنی DTKE50 است. مدل جدید، به صورت بنیادی، با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر، به همراه توان پردازشی بالاتر، بازطراحی شده است. به طور کل می‌توان گفت که این گوشی از آخرین سخت‌افزارهای موجود در بازار استفاده می‌کند.
Qualcomm Snapdragon 820 64-bit Quad-Core SoC
5.5-inch 2560 x 1440 display
Adreno 530 GPU
4 GB RAM
32 GB storage
USB Type-C
3000 mAh non-removable battery
QC3.0 (Quick Charge) Enabled
21-megapixel rear camera
8-megapixel front camera
Fingerprint sensor
Convenience key
روح دمیده شده بر روی این سخت‌افزار، اندروید نسخه‌ی ۶ یعنی Marshmallow خواهد بود.
طبق معمول گوشی‌های همیشگی و محبوب BlackBerry که عادت داشتیم شاهد صفحه‌ کلید فیزیکی باشیم، دیگر خبری از آن در این مدل نیست. البته شایعاتی به گوش می‌رسد که این شرکت، گوشی سنتی‌تری به نام Rome را تا اواخر امسال وارد بازار خواهد کرد.
‌‌BlackBerry در تاریخ ۲۸ سپتامبر، گزارش مالی خود را منتشر خواهد کرد و از آن طریق می‌توان، به میزان فروش دستگاه‌های اندرویدی این شرکت پی برد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بلک بری تولید گوشی های خود را کاهی می دهد