موبایل و تبلت
رضا رزمی۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت

اطلاعاتی از گوشی A8  کمپانی Samsung به بیرون درز پیدا کرد. مدت هاست که شایعات و گمانه زنی ها در مورد پرچمدار جدید سامسونگ به گوش می رسد. با توجه به شایعات پیرامون این اسمارت فون به نظر می رسید که A8 با صفحه نمایش 5.7 اینچی وارد بازار خواهد شد ولی طبق گزارش و عکسی که سایت بنچ مارک ارائه داد؛ میبایست شایعات قبلی را رد شده دانست.
با توجه به گزارش بنچ مارک، Galaxy A8 با صفحه نمایش 5.5 اینچ و وضوح تصویر 1080p وارد بازار خواهد شد. چیزی که در مورد نسل قبلی آن یعنی Galaxy A7 نیز وجود داشت و می بایست گفت که سامسونگ در این بخش تغییر خاصی ایجاد نکرده ، همانطور که در تصویر زیر می بینید بخش هایی از این اسمارت فون بهینه سازی شده است، برای مثال می توان به دوربین 16 مگاپیکسلی و یا استفاده از اسنپدراگون 615 نام برد اما بطور کل تغییر خاصی را با نسل قبلی این گوشی مقایسه نخواهید کرد.


2 گیگ رم ، 16 گیگ حافظه داخلی که 12 گیگ آن برای کاربر قابل استفاده است ؛ از دیگر امکانات A8می باشند. سایت بنچ مارک در باره سنسور اثر انگشت این گوشی اشاره خاصی نداشته و مشخص نیست که آیا این اسمارت فون با سنسور اثر انگشت وارد  بازار می شود یا خیر.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اطلاعات گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 6