موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ فروردين

کمپانی HTC قصد دارد تا در سال جاری تنها یک پرچم‌دار را معرفی کند. با توجه به شایعات منتشر شده در مورد رونمایی از محصول جدید HTC U12 Plus، در ماه می سال جاری، هرروز اخباری جدیدی در مورد گوشی هوشمند ارائه می‌شود، در حال حاضر لیست کاملی از ویژگی‌های این پرچم‌دار جدید در فضای مجازی منتشر شده است.
HTC U12 Plus دارای صفحه‌نمایش نسبتاً کوچک با قطر ۵.۵ اینچ با نسبت تصویر ۱۸:۹ می‌باشد. به گزارش GSMArena رزولوشن صفحه‌نمایش (Quad HD+ (2860×1440 است و مجهز به شیشه‌ی Corning Gorilla Glass 5 محافظ می‌باشد.
این تلفن هوشمند دارای استاندارد حفاظت کامل از گردوغبار IP68 می‌باشد، علاوه بر این گوشی می‌تواند به مدت نیم ساعت در آب غوطه‌ور بماند. از ویژگی‌های جدید این محصول نسل دوم Edge Sense 2.0 خواهد بود که کاربر با استفاده از آن می‌تواند برخی از توابع را بدون نیاز به ورود به منو گوشی فعال نماید.
HTC U12 Plus مجهز به چهار دوربین (دو دوربین سلفی و دو دوربین اصلی) خواهد بود که  هر یک از آن‌ها دارای یک ماژول تثبیت‌کننده‌ی نوری است. علاوه بر این در مورد تکنولوژی اختصاصی اسکن چهره HTC Face Unlock اطلاعاتی منتشر شده که هنوز در این لیست، نامی از آن برده نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه