موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند

به‌ تازگی در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر خبر جدیدی توسط بلاگر با نام مستعار LIabTooFer منتشر شده است که ویژگی‌های جدیدی از گوشی هوشمند HTC را تحت عنوان Imagine با کاربران و علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است. وی همچنین افزود محصول جدید در ماه آوریل رونمایی خواهد شد.
به نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید با ویژگی‌های عنوان‌ شده، شباهت زیادی با مدل قبلی HTC U11 Plus داشته باشد. بر اساس اخبار، این محصول دارای صفحه‌نمایش بزرگ 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و وضوح QHD + 2840×1440 پیکسل می‌باشد. البته در مورد وجود اسکنر اثرانگشت، اطلاعات تایید شده‌ای موجود نیست، اما به نظر می‌رسد که سیستمی مشابه Face ID با عملکرد تشخیص چهره به نام HTC Face Unlock ارائه شود.
HTC یکی از اولین گوشی‌های هوشمند با ویژگی دوربین دوگانه با استفاده از One M8 در سال 2014 را عرضه کرد، اما این محصول در سال 2016 به محبوب دست‌ یافت. پرچم‌دار U12 کمپانی HTC، مجهز به دوربین دوگانه با ماژول 12 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی می‌باشد. به‌ احتمال‌ زیاد، گوشی هوشمند دارای زوم اپتیکال دوگانه با کمک یک لنز با قدرت فوکوس بالا می‌باشد. دوربین سلفی نیز با وضوح 8 مگاپیکسل می‌باشد. علاوه براین U12 مجهز به ویژگی Edge Sense 2.0 است. نکته‌ی آخر در مورد این محصول استاندارد IP68 می‌باشد و حالت غوطه‌وری در آب را برای نیم ساعت تضمین می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه