نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ ارديبهشت

سرویس تبادل پیام WhatsApp از ساعت 10:30 به وقت محلی ایران، دچار اختلالاتی شده است، به صورتی که کاربران امکان ارسال پیام از طریق این پیام رسان برایشان میسر نیست. این مشکل توسط کاربران از سراسر جهان گزارش شده، کشورهایی همچون  ایالات متحده آمریکا، روسیه، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، شیلی، کلمبیا و دیگر کشورهای دنیا با این مشکل روبرو بوده اند.
بیشتر نارضایتی کاربران از این مسئله بوده است که مسئولین این پیام رسان در هیچ یک از صفحات اجتماعی خود دلیلی را برای قعطی سراسری اعلام نکرده و پاسخگوی مشکل پیش آمده نبوده اند. حتی هیچ صفحه ای هم برای ارائه و اطلاع رسانی مشکلات کاربران در سایت این پیام رسان وجود ندارد. صفحه ی رسمی این شرکت نیز در Twitter از سال 2014 به روز رسانی نشده است.
نماینده ی این کمپانی در صفحه رسمی فیس بوک WhatsApp، وجود مشکل سراسری را عنوان کرده اما توضیحی در مورد مدت زمان برطرف شدن مشکل نداده است. وی در ادامه به دلیل مشکل ایجاد شده از کاربران عذرخواهی کرد. در این میان کاربران به مدت چندین ساعت امکان استفاده از این پیام رسان را نداشتند. قعطی این پیام رسان ساعت 5:30 بامداد به وقت محلی تهران برطرف گردید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه