تکنولوژی
الناز فرجی۰:۳۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ بهمن

دانشگاه oral roberts ؛ یک مدرسه ی مسیحی در تالسا ، اوکلوهوما در اوایل ژانویه اعلام کرد که تمام دانش آموزان سال اولش باید firbits بپوشند ، یک پیگیر ورزش که فعالیت بدنی شخص را نظارت میکند . این برنامه برای همه ی دانش آموزان اختیاری است اما برای هر سال اولی یا دانش آموز انتقالی ای لازم است .سر دفتر دار آکادمیک ، دکتر کاتالین رید مارتینز با mashable درباره ی برنامه حرف زد . در حالیکه این معنی چیز جدیدی برای مدرسه نداشت به جز نمایش یکپارچگی تکنولوژی.
oral roberts 50 سال پیش بنیان گذاشته شد و فلسفه ی "شخص کامل" را در آموزش دارد ، که یعنی آموزش بدن ، ذهن و روح . هر دانش آموزی در ORU باید دوره های  آموزش سلامتی و فیزیکی ( HPE) را هر ترم  داشته باشد . رید مارتینز میگوید که مدرسه تایید کرده که خیلی از دانش آموزان از قبل این وسیله ها را داشتند بنابراین به جای دستی ثبت کردن فعالیت ها ، مدرسه برنامه ی موجودشان را با به کار گیری تکنولوژی fitbit  توسعه دادند . اما این لزوم باعث ایجاد سوال میشود ، برای مثال اینکه آیا وسیله ی ورزشی مانند این دانش آموزان توانا تر را در اولویت قرار میدهد یا نه . زمانی که از دانش آموزان با محدودیت های بدنی پرسیده شد ، رید مارتینز گفت که دانشکده با چنین دانش آموزانی کار میکند تا یک برنامه ی تنظیم شده ی مناسب برای هر نیاز خاص بسازد .
در آنجا نزدیک 3700 دانشجو در دانشگاه در سال تحصیلی 2015-2016 هستند و 900 دانشجو سال اولی و انتقالی . دانشجو ها باید هر روز حدود 10000 قدم بردارند تا به 150 دقیقه ی فعال در هفته برسند ، ORU دقایق فعال را فعالیتی معرفی میکند که ضربان قلب را به 60 درصد یا 80 درصد حداکثر ضربان قلب میرساند . این مدرسه این را در مطالعه ی کالج آمریکایی داروهای ورزشی گفت . برنامه ی fitbit  با نمرات 20 درصد دانشجویان در کلاس های HPE موافقت کرد . بقیه شامل بقیه ی وظایف کالج میشود مانند حضور ، آزمایشات و حکم .
در رابطه با قیمت های کالج ، در هر سال ، ORU ارزان تر از دیگر دانشگاه های خصوصی میانگین ملی است اما دانشجو های کالج باید تلاش کنند تا هزینه ی  چیزهای اضافه در هر دوره را بپردازند، مانند کتاب ها ، وسایل ، هزینه ی دوره ها  و پیگیر ورزشی . زمانی که از کسانی که نمیتوانستند هزینه ی آن را بپردازند سوال شد ، ریر مارتینز گفت که دانشجو ها در یک فرایند مورد به مورد بررسی میشوند . ORU در دانشگاه فروخته میشود و از شارژ Fitbit HR استفاده میکند که ویژگی ردیابی از طریق GPS را ندارد و دانشجویان نیازی نیست نگران تحت نظارت قرار گرفتن مکانشان باشند . provost همچنین گفت که گرچه دانشجویان اجازه میدهند که ORU اطلاعاتشان را دریافت کند اما دانشگاه تنها برای داده های خاصی درخواست میدهد مانند ضربان قلب و قدم ها .
رید مارتینز اهداف برنامه ی جدید را توصیف کرد " برای ORU ، هدف اصلی ؛ فراهم کردن راهی راحت و موثر برای دانشجویان و دانشکده  است تا باهم کار کنند و مطمئن شوند که دانشجویان به اهداف ورزشی شان میرسند . خیلی از کالج ها با آموزش های بدنی یا ورزشی هایشان وجود دارند ، و راجع  به مدارس نیز قطعا مسئله مهمی است که باید در نظر گرفت. اما آیا مجبور کردن دانشجویان به خریدن و نظارت کردن خودشان به  این روش جواب میدهد ؟

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بازگشت نوکیا، ساخت گجت های تناسب اندام