تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ مرداد

اگر نگران Surface Pro 3 خود هستید، این می تواند خبر بسیار خوبی برای شما باشد.
Microsoft Surface Pro 3 از مشکلات نسبتا قابل توجهی برخوردار است که این شرکت هنوز به صورت رسمی در مورد آن نظری نداده بود، تا امروز که این کار را انجام داد. این شرکت بالاخره به اعلام بیانیه ای پرداخته است، و به نظر می رسد مشکلی که باعث شده است تا برخی از واحدهای Surface Pro 3 از کاهش عمر باتری رنج ببرند، بر اساس مشکلات نرم افزاری آن می باشد.
بر اساس گفته های یکی از عوامل انجمن یعنی Greg که در فروم رسمی مایکروسافت نظر خود را اعلام کرده است؛ این تیم به ایزوله کردن مشکل به منظور محدود کردن تعداد مشتریان پرداخته است. این شرکت تایید کرده است که هیچ مشکلی در مورد خود باتری ها وجود ندارد و آن ها در حال کار کردن بر روی جزئیات به منظور پیدا کردن راه حلی برای برطرف کردن مشکل نرم افزاری هستند.
اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی حل این مشکل با کاربران Surface Pro 3 در مورد مشکلات باتری به اشتراک گذاشته شده و در زمانی که موجود شد در فروم این شرکت پست خواهد شد. به احتمال زیاد این مسئله به عنوان یک غافلگیری بزرگ برای خریدارانی محسوب می شود که نگران خراب شدن دستگاه های خود به صورت دائمی بودند، اما همیشه نوری در تاریکی وجود دارد، و امیدواریم که مایکروسافت بتواند به این مشکل پی ببرد تا بتواند با تدبیر به حل این مشکل بپردازد.

برچسب هاSurface Pro 3
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تبلتSurface Pro 4 ؛ تاریخ عرضه، اخبار و ویژگی ها