سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

تعدادی از کاربران کنسول  PlayStation در صفحات اجتماعی کامنت هایی در مورد مشکلات بازی Watch Dogs 2 در این کنسول عنوان کرده اند. به گفته گیمر ها، در هنگامی که فرد شروع به تیراندازی می کند، باگ های زیادی در بازی ایجاد می شود و وضوح و کیفیت تصویر به شدت کاهش می یابد.
به گزارش توسعه دهندگان این کمپانی، آنان در حال حاضر در تلاشند تا مشکلات گرافیکی این بازی را در نسخه آنلاین بازی برطرف کنند. کاربران نسخه آنلاین این بازی عنوان می کنند هنگام اتصال به سرور های این بازی برای انجام بازی آنلاین، سیستم هنگ می کند و زمان بسیار زیادی طول می کشد که کاربر به سرور بازی متصل شود. حتی اگر از بازی خارج شده و دوباره آن را فعال کنند باز هم مشکل برطرف نمی شود.
به گفته کاربران باگ هایی که در این بازی وجود دارد سبب می شود تا هنگام اجرای این بازی بر روی تلویزیون هایی با کیفیت صفحه نمایش بالا باز هم تصاویر با کیفیت پایین اجرا شوند. در نتیجه در این بازی به وضوح مشکلات گرافیکی مشاهده می شود و کاربران نیز در بخش نظر سنجی به این مورد امتیاز نمی دهند. حال منتظر خواهیم بود تا توسعه دهندگان باگ های موجود در بازی را برطرف کرده تا کاربران بتوانند از این بازی لذت ببرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه