ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ آذر

نائب رییس هیئت مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در مراسم رونمایی از پروژه‌های فناوری اطلاعات گفت: همگرایی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران به وجود آمده است و افرادی که در مقابل همگرایی مقاومت می‌کنند شناخت کاملی از ارتباطات ندارند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پوررنجبر با تشریح روند همگرایی ایجاد شده در هیئت‌مدیره‌ و مدیریت ارشد شرکت مخابرات ایران گفت: امروز احساس می‌شود همدلی و هم‌افزایی در مجموعه‌ی این شرکت به حداکثر رسیده است و در مقابل پروژه‌های مهم همانند ستاره‌ی دیجیتال مقاومت‌ها به حمایت تبدیل شده است.
رئیس کمیته‌ی حاکمیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران افزود: تعامل سازمانی در بخش IT و شبکه‌ در پروژه‌ی ۰SS و در مورد ارتباطات بخش شبکه با محصولات تجاری دیده شد و این نوید خوبی برای ادامه‌ی مسیر تعامل و همدلی در اجرای سخت‌ترین پروژه‌های حاکمیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران است.
وی با بیان اینکه وظیفه‌ی مدیریت ارشد در حوزه‌ی IT سنگین‌تر است افزود: به همین دلیل حاکمیت فناوری اطلاعات در شرکت مخابرات ایران تشکیل شد و تاکنون خروجی‌های قابل توجهی داشت.
پوررنجبر تصریح کرد: ضریب عقلانیت و خلاقیت در اجرای پروژه‌ها به تدوین استراتژی مناسب وابسته است و این خلاقیت از بالاترین سطح مدیریت شرکت تا مراحل کارشناسی باید دیده شود.
وی افزود: شرکت مخابرات ایران اکنون یک تصویر کلی از معماری فناوری اطلاعات در سطوح مختلف سازمانی دارد و بر این اساس، چارچوب رویکرد و نقشه‌ی راه تحول فناوری اطلاعاتی شرکت مخابرات ایران که همان ستاره‌ی دیجیتال است، پی گیری و راهبری می‌شود.
پوررنجبر در ادامه خاطر نشان کرد: ستاره‌ی دیجیتال مفهومی تازه در راهبری پروژه‌ها است که بخش‌های مختلف از جمله شبکه‌ی بازاریابی، مالی، منابع انسانی، زنجیره‌ی تأمین و خدمات مشتریان را شامل می‌شود.
آیین افتتاح و مراسم رونمایی از پروژه‌های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران دوشنبه ۱۳ آذر ماه ۹۶ با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران حوزه‌ی فناوری اطلاعات و مناطق مخابراتی در سراسر کشور در مرکز مخابراتی شهید فرد اسدی در حال برگزاری است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه