ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: میزان پایداری شبکه‌ی اپراتورهای تلفن همراه پس از قطعی ناگهانی برق پایین‌تر از حد استاندارد است و اپراتورها موظف هستند طی سه ماه آینده این مشکل را رفع کنند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به بازدیدهای میدانی این سازمان از سایت‌های شبکه‌ی اپراتورهای تلفن همراه افزود: این سایت‌ها از نظر قطعی برق و مدت زمان پایداری باطری‌های پشتیبان و سیستم تغذیه پایین‌تر از استاندارد قابل قبول هستند.
وی تصریح کرد: این موضوع در زمان قطعی برق ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، بارش سنگین برف، پدیده‌ی ریزگردها باعث عدم پایداری شبکه‌ی تلفن همراه و نارضایتی مشترکین می‌شود.
وی افزود: بررسی رگولاتوری نشان می‌دهد درصدی از سایت‌ها حتی توانایی تامین برق تا ۲ ساعت را نداشته‌اند، در صورتی که بر اساس استاندارد پس از قطعی برق باید پایداری شبکه حداقل تا ۴ ساعت تامین شود.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به ضرورت تامین پایداری شبکه‌ی تلفن همراه اپراتورها تاکید کرد: بر اساس نتایج بررسی‌ها، تذکر لازم برای رفع اشکالات موجود به اپراتورها داده شده است تا طی سه ماه آینده شرایط استاندارد در سایت‌ها را ارتقا دهند و رگولاتوری نیز پس از پایان مهلت سه ماهه مجدداً سایت اپراتورها را به صورت میدانی ارزیابی می‌کند.
وی در پایان گفت: همچنین به منظور ارزیابی دقیق‌تر پایداری شبکه‌ی اپراتورها پس از رفع اشکالات موجود، مانورهای عملیاتی منطقه‌ای و استانی از سوی رگولاتوری انجام می‌شود و نتایج حاصل از آن نیز در ارزیابی اپراتورها مورد توجه قرار می‌گیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه