ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ شهريور

دکتر مهدی فسنقری به سمت معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی منصوب گردید.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی از سوی دکتر وحید یزدانیان، دکتر مهدس فسنقری به سمت معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی منصوب گردید. متن حکم بدین شرح است:
جناب آقاي   دکتر مهدی فسنقری
با عنايت به تخصص، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالي در مسئوليت‌هاي محول شده، به موجب اين حكم به عنوان « معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمي» پژوهشگاه، منصوب مي‌شويد.
حداقل تحقق موارد ذیل مورد انتظار است:
ارائه و پیاده سازی راهکارهای لازم به منظور"راهبری"و نیز "مدیریت تحقیقات" با بهره گیری از توانمندی های داخلی پژوهشگاه و ظرفیت دانشگاه ها، پارک تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراکز تحقیقاتی و بخش خصوصی به ویژه شرکت های دانش بنیان.
اصلاح سياست­ها، اولويت­ها و فرآیندهاي پژوهشي پژوهشگاه درجهت نقش آفرینی موثر، چابک و بدون سازوکارهای بروکراتیک زائد در انجام تحقیقات کاربردی و تقاضامحور در تعامل با تمامی دستگاه ها و شرکت های دولتی و خصوصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات.
بازنگري و سازمان­دهي «موضوعات محوري پژوهشي» و «پروژه­هاي تدوين نقشه راه» و ارائه سازوكار اجرايي تحقق آن­ها در قالب ساختار پژوهشي پژوهشگاه.
ايجاد سازوكار نظارت بر عملكرد واحدهاي پژوهشي درجهت نقش آفرینی هرچه موثرتر در حل مساِئل کاربردی بخش.
يكپارچه­سازي سامانه­هاي اطلاعات پژوهشي و تأمين پاسخ­گويي و شفافيّت در اين حوزه.
ساماندهی جذب، بکارگیری و ارتقاء نیروی انسانی در حوزه های پژوهشی با تاکید بر جلوگیری از انباشت نیروی انسانی غیرکارآمد.
رصد، پايش و بومي­سازي فناوري­هاي نوين حوزه­ي ارتباطات و فناوری اطلاعات، برمبناي ايجاد نظام نوآوري باز.
اهتمام به توسعه همكاري­هاي بين­المللي و مشاركت در فعاليت­هاي پژوهشي بين­المللي.
اميد است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقيه‌الله الاعظم (عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري (مدظلله العالي)، در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، ارتقاي توانمندي‌هاي پژوهشگاه و پيشبرد اهداف و سياست‌هاي دولت تدبير و اميد در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات، موفق و مويد باشيد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه