تکنولوژی
مصطفی طبری۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۲ مرداد

این موضوع تا حد زیادی پذیرفته شده که نشستن زیاد پای کامپیوتر و اینترنت برای سلامتی افراد خوب نیست. مشکلات جسمی و کاهش بینایی از جمله معایب استفاده بیش از اندازه از کامپیوتر است. اما به تازگی محققین دانشگاه Swansea دریافتند که این افراد بیشتر از سایرین در معرض ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا قرار دارند.


به گفته یکی از محققین، فیل رید افراد معتاد به اینترنت در حدود 30 درصد از سایر افراد بیشتر مریض می شوند، چرا که کمتر به فضای آزاد رفته و در نتیجه دریافت میکروب از افراد غریبه، خانواده و دوستان برای ایجاد یک سیستم ایمنی قوی، سخت تر می شود.
به گفته رید، افرادی که وقت زیادی را پای اینترنت می گذرانند کمتر با دیگران برخورد داشته و در نتیجه در معرض میکروب های موجود در بدن این افراد قرار نمی گیرند. همچنین استفاده بیش از اندازه از اینترنت می تواند به افسردگی، مشکلات خواب و تنهایی منجر شود.
وی همچنین اضافه می کند، این افراد زمانی که دسترسی شان به اینترنت قطع می شود، به شدت دچار نگرانی و استرس خواهند شد. پروفسور رابرت تروزولی از دانشگاه میلان ایتالیا می گوید، مهم نیست چه استفاده ای از اینترنت دارید، اگر زمان زیادی را پای اینترنت بگذرانید بیشتر در معرض بیماری ها قرار خواهید گرفت، با این تفاوت که نوع استفاده از اینترنت در مکانیزم ابتلا به بیماری ها تاثیرگذار هستند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

استاد متقلب فکر همه چیز را کرده بود الا کاربردهای روزافزون اینترنت