گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ بهمن

گزارشگران دنیای فناوری هرگز به طور کامل به شایعه‌ای اعتماد نمی‌کنند، اما برخی شایعات اعتبار بیشتری نسبت به برخی دیگر دارند، به عنوان مثال Ming-Chi Kou، شخصی که اولین‌بار اندازه‌ی نمایشگرها و قابلیت‌های آیفون‌های سال گذشته را اعلام کرد از جمله‌ی این دست از منابع هستند.
حالا نیز، Kou یادداشت تحلیلی جدیدی از 9to5Mac و MacRumors به اضافه‌ی پیش‌بینی‌های خودش در مورد خط تولید کامل دستگاه‌های اپل را منتشر کرده است. وی می‌گوید، در سال ۲۰۱۹، اپل از سه آیفون رونمایی می‌کند که یکی از آن‌ها مجهز به سیستم دوربین سه گانه است.
در پیش‌بینی Kou آمده این سه موبایل، نمایشگرهایی هم‌اندازه و حتی شکاف‌هایی یکسان دارند – و اینکه آیفون ۶.۱ اینچی XR به جای نمایشگر OLED همچنان از LCD استفاده می‌کند. وی می‌گوید انتظار می‌رود این موبایل‌ها سیستم تشخیص چهره‌ی ارتقا یافته، باتری بهبود یافته، یک پوشش شیشه‌ای مات، و جذاب‌تر از همه، رادیویی با پهنای باند فوق‌العاده و شارژ بی‌سیم دو طرفه داشته باشد.
Kou اضافه می‌کند، احتمالا هدفون‌های AirPod با شارژ بی‌سیم، همچنین شارژ بی‌سیم AirPower پس از مدت طولانی انتظار در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ به فروش می‌رسند. وی ادامه داد، متاسفانه این موبایل‌ها به جای انطباق با استاندارد USB-C، منطبق بر اتصال‌دهنده‌های Lightning اختصاصی برای شارژ و انتقال اطلاعات هستند.
Kou شایعات در مورد به‌روزرسانی نهایی iPod لمسی و iPad Mini را تائید می‌کند، و می‌گوید اپل دو iPad جدید در اندازه‌های کامل را معرفی خواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه