گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ فروردين

دو هفته‌ی قبل، Acer اولین تبلت قابل اجرا با Chrome OS را معرفی کرد و امروز HP دومین نمونه از آن را عرضه می‌کند که البته قیمت آن‌ها کمی بالاتر است. این نمونه که Chomebook x2  نامیده می‌شود دارای صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی با پشتیبانی از قلم stylus است.
مزیت آن این است که بسته‌ی کامل آن خیلی ارزان‌تر تمام می‌شود. قیمت Chomebook x2 با دسته‌بندی اولیه‌اش ۵۹۹ دلار است و با پوشش صفحه‌کلید و قلم همراه است. این در حالی است که  iPad با قیمت ۶۴۹ دلار آغاز می‌شود و چنانچه شما مدل ۱۲.۹ اینچ با صفحه‌کلید و قلم همراه را بخواهید باید ۱۰۶۷ دلار برای آن بپردازید. بنابراین اگرچه شما در فکر استفاده از یک تبلت (با سیستم‌عاملی غیر معمول) به عنوان کامپیوتر قابل حمل هستید، HP می‌تواند انتخابی ارزان‌تر باشد.
از دیگر قابلیت‌های Chomebook x2 بهره‌مندی از پردازنده‌ی Core M3 از نسل قبلی تراشه‌های اینتل با نامKaby Lake، چهار گیگابایت حافظه‌ی RAM و ۳۲۰ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰، بلندگوی استریو، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دو درگاه USB-C، کارت microSD، جک هدفون، و تخمین ۱۰.۵ ساعت عمر باتری است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه