گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر

در سال ۲۰۱۷، گوگل بازار را با Home Mini و Home Max خود اشباع کرد، درحالیکه تجربه‌ای از یک دستگاه با کیفیت هم دارد. در سال جاری، خط تولید Made by Google به اولین نمایشگر Assistant Smart با Google Home Hub دست می‌یابد.
Home Hub گوگل دارای نمایشگر لمسی ۷ اینچی است و در رنگ‌های خاکستری، نعنایی، صورتی، و ذغال سنگی عرضه می‌شود که مشابه رنگ‌های دیگر اسپیکرهای گوگل است. رنگ‌های Smart Display در تمامی قسمت‌های اسپیکرها خودنمایی می‌کند، به جز قاب صفحه‌نمایش و کابل برق آن که سفید رنگ هستند.
از لحاظ کنترل‌های فیزیکی، وقتی کاربران به پشت سمت راست نمایشگر برسند ولوم صدایی را می‌بینند و دکمه‌ای برای غیر فعال کردن میکروفن، یکی دیگر از این کنترل‌کننده‌ها است. در کنار نمایشگر برای برقراری تعامل، Home Hub دارای قابلیت میکروفن‌های میدان دور برای تشخیص کلمات کلیدی "Hey Google" و "OK Google" است.
Voice Match در داخل اسپیکرهای جدید به کار تقویم، جزئیات رفت و آمد، یادآوری‌ها، و دیگر اطلاعات شخصی کاربر رسیدگی می‌کند. مانند Google Home، کاربران می‌توانند سوال بپرسند، کسب‌وکارها را پیدا کنند، یا دستور غذا و خیلی موارد دیگر بدهند که همه‌ی این‌ها از مزایای افزودن کمک‌های بصری به دستگاه است. به عنوان مثال کاربران در هنگام آشپزی مرحله به مرحله هدایت می‌شوند.
از قابلیت‌های جالب محصول جدید دیدن مستقیم یوتوب، تلویزیون یوتوب، و دیگر خدمات ویدئویی از طریق Home Hub هوشمند است. Home Hub دارای حالت نمایش اسلاید مانند است و احتمالا از یادگیری ماشین برای نشان دادن واضح تصاویر بهره می‌برد.
Home Hub با قابلیت کاملا رقابتی ۱۴۹ دلار عرضه می‌شود و هم‌اکنون بر روی Google Store برای پیش‌فروش در دسترس است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه