نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

امروز شرکت Microsoft  از نرم‌افزار جدید خود با نام Microsoft Teams  رونمایی کرد. به نظر می‌رسد Microsoft مجددا بر روی یک ایده‌ی قدیمی که در تلاش برای ایجاد پلتفرم برقراری ارتباط و همکاری بین کارکنان شرکت‌های تجاری است، تمرکز کرده است.
همانطور که می‌دانید، اپليکيشن Yammer قادر به رقابت با سرويس Slack نبود، به همين خاطر Microsoft تصميم گرفت تا اپليکيشن ديگری برای پلتفرم چت‌ تجاری خود طراحي کند. اين اپليکيشن که Microsoft Teams نامگذاری شده، بخشي از مجموعه‌ی پلتفرم Office 365 و  Skype خواهد بود. سرويس Teams نیز يک محيط اداري خواهد داشت که امکاناتی همچون پيام‌رسان گروهی، تعامل با Skype برای ويدئوها و پيام‌های صوتی و امکانات ديگری نظير بحث‌های خصوصی که در Slack وجود ندارد را برای کاربران ارائه می‌نماید.
ممکن است این نرم‌افزار جهش بزرگی طی ۱۰ سال اخیر محسوب شود اما در بازار شلوغ اپلیکیشن‌هایی که برای پیشبرد مشکل حل نشده‌ی ارتباطات و همکاری تجاری طراحی شده‌اند، Teams راه سختی در پیش دارد. با این وجود با توجه به امکانات قدرتمندی که در خود گنجانده، هیچ بعید نیست که نظر استفاده‌کنندگان از اپلیکیشن‌های دیگر را به سوی خود جلب نماید.

برچسب هاMicrosoft Teams
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها