موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر

گوگل از جدیدترین پرچمدارهای خود، Pixel 3  و Pixel 3 XL رونمایی کرد. کمی طول کشید تا پس از لو رفتن تصاویر و ویدئوهایی، گوگل در رویداد مطبوعاتی نیویورک این دو محصول جدید را معرفی کند.
قیمت تعیین شده برای Pixel 3 و Pixel 3 XL با حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی به ترتیب ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار است، برای داشتن ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی اضافی، ۱۰۰ دلار دیگر باید پرداخت نمایید. مشخصات اصلی برای هر دو شامل Snapdragon 845، چهار گیگابایت رم، Bluetooth 5.0، و اسپیکرهای استریوی جلویی است. یک تراشه‌ی امنیتی Titan M جدید هم در داخل آن وجود دارد که گوگل می‌گوید "حفاظت داخلی برای ورود، رمزگذاری داده‌های برنامه، و یکپارچگی سیستم‌عامل" را تامین می‌کند.
پیش‌فروش هر دو گوشی از چهارشنبه آغاز شده و خریداران شش ماه اشتراک رایگان برای سرویس YouTube Music دریافت می‌کنند. Pixelها به طور رسمی از ۱۸ اکتبر عرضه می‌شوند.
به لطف محدود کردن قاب‌ها، Pixel 3 و 3 XL هر دو نمایشگرهای بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های سال قبل دارند. 3 XL نمایشگری ۶.۳ اینچی دارد، در حالیکه Pixel 3 صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی معمول را دارد. امکان شارژ بی‌سیم با توان ۱۰ وات از قابلیت‌های دیگر این تازه‌واردان است.
از طرف دیگر، گوگل با مقاومت در مقابل روند صنعتی به‌کارگیری دوربین‌های دوگانه، بر روی هر دو موبایل یک دوربین اصلی عقبی ۱۲.۲ مگاپیکسلی قرار داده است، اما هر دوی آن‌ها دارای دوربین جلوی دوگانه هستند. یکی از آن‌ها میدان دید وسیع‌تری از محیط ارائه می‌دهد که در این صورت فضای بیشتری در تصویربرداری سلفی را پوشش می‌دهد. Pixel 2 عنوان بهترین دوربین را در بین گوشی‌های هوشمند به دست آورده و گوگل تلاش می‌کند با بهره‌گیری از قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید این حرکت رو به جلو را حفظ کند و برای این کار از هوش مصنوعی بهره می‌برد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه