موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند

سونی مدت‌ها است تلاش می‌کند تلفن‌هایش را در دریای گوشی‌های اندرویدی بالا بکشد، بنابراین در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹، این شرکت استراتژی جدیدی را برای این هدف امتحان می‌کند و موبایل جدیدش را به نمایشگری با نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز کرده است. تلفن جدید سونی که از این نمایشگرها استفاده می‌کند، Xperia 1 نام دارد.
Xperia 1 جانشین Xperia XZ3 است که پاییز گذشته معرفی شد. همانطور که از نام موبایل جدید بر می‌آید، سونی با استفاده از نام تجاری جدید برای موبایل‌هایش، با شروع یک طراحی جدید، و نمایشگری خیلی بلند، در حقیقت به دنبال شانسی دوباره در این بازار است.
اشتباه نکنید، Xperia 1 – همراه با Xperia 10 و 10+، که آن‌ها هم نمایشگرهایی به نسبت ۲۱:۹ دارند – جذاب هستند. نمایشگر OLED، با اندازه‌ی ۶.۵ اینچی آن از کیفیت 4K HDR برخوردار است.
بسیاری از تلفن‌ها، مواردی چون متن، پیام، ایمیل، و فیدهای اینستاگرم را به صورت عمودی نمایش می‌دهند، و نمایشگری بلند به این معنا است که کاربر می‌تواند مطالب بیشتری را در یک زمان بخواند و مرور کند.
در حالت نمایشگر بلند، موبایل جدید قادر به انجام چند وظیفه است و ایده این است که کاربر بتواند در حالیکه هنوز از برنامه‌ی دوم استفاده می‌کند، آن را به بالای صفحه منتقل کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه